Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Yo!

Har sökt runt i trådar och allt möjligt här på sidan, men trådarna har varit gamla osv.

Är inte så hajj på varken bärbara eller stationära datorer.

Så, jag söker en bra spel- och musikskapningsdator. Den ska väll klara dom essential spelen som cs och liknande. Dock inte top notch spel 😐

Kommer eventuellt använda reason, fl studio och så vidare att jobba med om det nu spelar någon roll med en microkontrol inkopplad.

7000kr är väll maxgräns 😆.

tack på förhand,

Annons
Postat (redigerat)
Yo!

Har sökt runt i trådar och allt möjligt här på sidan, men trådarna har varit gamla osv.

Så, jag söker en bra spel- och musikskapningsdator. Den ska väll klara dom essential spelen som cs och liknande. Dock inte top notch spel ☺️

Kommer eventuellt använda reason, fl studio och så vidare att jobba med om det nu spelar någon roll med en microkontrol inkopplad.

7000kr är väll maxgräns 😊.

tack på förhand,

För 8000kr kan du få en bra laptop på SIBA som klarar Crysis i medel och Reason/fl studio utan några problem.

Redigerat av Taner
Postat
Yo!

Så, jag söker en bra spel- och musikskapningsdator. Den ska väll klara dom essential spelen som cs och liknande. Dock inte top notch spel ☺️

7000kr är väll maxgräns 😊.

tack på förhand,

Skulle vilja säga att alla datorer i den prisklassen klarar dina krav, cs och enklare musikproduktion klarar dom. Varför inte kolla beggat? Det sitter iaf mer eller mindre samma saker i burkarna numera. En viktig detalj är tangentbord och chassi överlag, finns många "plastiga" varianter som inte är speciellt kul i längden. Titta inte bara på prestandan. Kläm lite på olika varianter i affär. Så får du en känsla för vilket märke du gillar osv.

Inte mycket till råd kanske, personligen gillar jag dell-datorer när det gäller PC. Kanske värt att kolla upp deras alternativ på nätet?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.