Impey Postat 19 december 2004 Postat 19 december 2004 vet ni nåot bra program som kan fixa detta? som är enkelt och snabbt?
aspucko Postat 19 december 2004 Postat 19 december 2004 "Exact Audio Copy" tillsammans med Lame rekommenderar jag.
android Postat 20 december 2004 Postat 20 december 2004 Finns massvis, kolla på download.com. Jag har ett som heter dB PowerAmp. Men jag har dock nåt skumt problem med min dator/CD som gör att alla program (utom Easy CD Creator förresten) tvärdyker när jag försöker rippa en CD...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 20 december 2004 Postat 20 december 2004 CDEX. Bäst i världen på att rippa.
MusicNixon Postat 20 december 2004 Postat 20 december 2004 (redigerat) iTunes - enkelt och bra. iTunes - för Mac och Windows Redigerat 20 december 2004 av MusicNixon
mickel Postat 20 december 2004 Postat 20 december 2004 CDEX. Bäst i världen på att rippa. Bäst i världen? Kanske inte. Men BRA är det. Och gratis!! Ladda ner här: http://cdexos.sourceforge.net/downloads.php
Pluffo Postat 20 december 2004 Postat 20 december 2004 iTunes - enkelt och bra. iTunes - för Mac och Windows Håller med. Inget krångel. Lätt och behändigt...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.