Dr-Rythm (oregistrerad) Postat 19 december 2004 Dela Postat 19 december 2004 (redigerat) Hallå alla!! 😛 En ny gröngöling har anlänt, så var beredda på en ny skur med frågor i forumen. DR-Rythm alltid ny melodi i huvudet Redigerat 19 december 2004 av Dr-Rythm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 19 december 2004 Dela Postat 19 december 2004 (redigerat) fråga på, dr rythm och välkommen! Redigerat 19 december 2004 av maxmaxmax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 19 december 2004 Dela Postat 19 december 2004 Välkommen, och grattis till att ha stavat ditt nick fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 19 december 2004 Dela Postat 19 december 2004 (redigerat) han kanske är fransk eller vill ha det så? led zeppelin och beatles stavade ju också fel. var inte så jäkla mono hela tiden, kompis. Redigerat 19 december 2004 av maxmaxmax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dr-Rythm (oregistrerad) Postat 19 december 2004 Dela Postat 19 december 2004 Precis, det är som om jag skulle säga till dig att det heter nattväktaren, du har stavat ditt nick fel. :---) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 19 december 2004 Dela Postat 19 december 2004 Willkommen Doctorn... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 19 december 2004 Dela Postat 19 december 2004 Precis, det är som om jag skulle säga till dig att det heter nattväktaren, du har stavat ditt nick fel. :---) just så! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nudel af Ludenben Postat 19 december 2004 Dela Postat 19 december 2004 Välkommen hit DR. 😉 Fråga på du... men använd sökfunktionen först, annars får Neko spader! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 19 december 2004 Dela Postat 19 december 2004 Precis, det är som om jag skulle säga till dig att det heter nattväktaren, du har stavat ditt nick fel. :---) just så! Inte alls så. Men du, man behöver inte skämmas för en vanlig enkel felstavning - hör av dig till admin så fixar han det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 19 december 2004 Dela Postat 19 december 2004 Välkommen hit, hoppas du känner av den trevliga julstämmningen. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 19 december 2004 Dela Postat 19 december 2004 God Jul, doktorn! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 19 december 2004 Dela Postat 19 december 2004 willkommen herr doktor! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 19 december 2004 Dela Postat 19 december 2004 Tänk om Nattvaktaren skulle vara i Stereo dá .. 😆 dubbelt av allting Välkommen DR-Rythm, Dr-Rhytm, eller DRRrrrrrytm... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 19 december 2004 Dela Postat 19 december 2004 Välkommen till detta superba forum! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 19 december 2004 Dela Postat 19 december 2004 Välkommen hit DR. 😆 Fråga på du... men använd sökfunktionen först, annars får Neko spader! Japp. Välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 19 december 2004 Dela Postat 19 december 2004 Tjena och välkommen till vårat muntra forum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dr-Rythm (oregistrerad) Postat 19 december 2004 Dela Postat 19 december 2004 Waow vilket mottagande, jag tror jag slå mig ner här och slutar leta efter fler forum. Fast här är två typer som verkar läskiga, Neko och den där nattvätaren eller vad han nu hette :---) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 19 december 2004 Dela Postat 19 december 2004 Waow vilket mottagande, jag tror jag slå mig ner här och slutar leta efter fler forum. Fast här är två typer som verkar läskiga, Neko och den där nattvätaren eller vad han nu hette :---) Vaddå? Finns det fler forum? 😉 Välkommen hit iaf... Här trivs man. Punkt. Du behöver inte oroa dig för Neko... han är reko ( 😛 ) men nattis kan vara lite läskig ibland... men man älskar honom 😛 Ändå 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 20 december 2004 Dela Postat 20 december 2004 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 20 december 2004 Dela Postat 20 december 2004 Waow vilket mottagande, jag tror jag slå mig ner här och slutar leta efter fler forum. Fast här är två typer som verkar läskiga, Neko och den där nattvätaren eller vad han nu hette :---) hoho "nattvätaren" vi får nog meddela admin att någon stavat sitt nick fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 20 december 2004 Dela Postat 20 december 2004 Hoj och välkommen! Hoppas du trivs trots våra galenskaper. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.