Jump to content
Annons

Hallåj

Krillo (oregistrerad)

Recommended Posts

Krillo (oregistrerad)
Postat

Ja, tänkte väl skriva ett par rader om mig då.

Trummslagare sedan 19 år. Pluggat på några skolor, roligast var LAMA i Los Angeles. Gick där 97-98. Har spelat i ett gäng band, pop, rock och blues. Har provat på lite slagverk åxå, men det var nog inte för mig. Mitt intresse för ljud har jag nog haft sen jag var liten. Började skruva isär radio apparater och bandspelare i späd ålder för att se vad som fanns inuti. Gick el-tele gymnasium, jobbar med elektronik och har gjort det nästan jämt. Har byggt mixerbord, effekter, högtalare med mer. Nu för tiden är jag hobby musiker med en liten hemstudio bestående av en Zoom HD16 digitalporta. Jag ruttnade på datorer helt enkelt. Genelec 8020 och Beyer DT770M som lyssning. Lite mickar; Studio Projects B1, t-bone EM700 stereopar, en 421, en SM57, ett par D190, en D200, en halvkass KM84. Har gått över till e-trummor här hemma - ddrum3 med konverterade ackustiska trummor och riktiga cymbaler. Försöker mig på sång och gitarr åxå. Det var lite om mig, det! ☺️

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.