Martin Postat 16 september 2009 Dela Postat 16 september 2009 (redigerat) *redigerat* Redigerat 1 januari 2014 av Martin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 16 september 2009 Dela Postat 16 september 2009 1. Ramen du länkar till kostar 49 spänn 2. Det här är ett musikforum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Martin Postat 16 september 2009 Trådstartare Dela Postat 16 september 2009 (redigerat) 1. Ramen du länkar till kostar 49 spänn2. Det här är ett musikforum 1. Du får välja i listan där, 70x100 2. Var inte så vriden nu. Musik är en konstform och vad stoppar man i ramar? KONST! 😛 Redigerat 16 september 2009 av Martin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Freddy Postat 16 september 2009 Dela Postat 16 september 2009 Ikea brukar väl ha bra priser. Men kolla på Rusta annars? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 16 september 2009 Dela Postat 16 september 2009 Alltså varför 250 kr för en tavelram? http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10161846 (70x100) Är det det billigaste förutom att snickra själv? 😄 (Edit: Vid lite närmare eftertanke är det nog svårt att snickra själv eftersom man måste ha glas...) Jag rekommenderar dig att inte köpa den där ramen. Den är billig av en anledning, som liksom märks för mycket när du går upp i storlek. Vi ville ju vårda konsten, right;) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troppus Postat 24 september 2009 Dela Postat 24 september 2009 Brukar man inte ha en guldskiva i tavelramen eller är det jag som är ute och cyklar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Martin Postat 24 september 2009 Trådstartare Dela Postat 24 september 2009 Jag köpte den svinbilliga ikearamen. Kanske inte ultimat men den gör sitt jobb och ser bra ut! Dock inget man härjar med för mycket... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.