dbd Postat 7 januari 2005 Dela Postat 7 januari 2005 (redigerat) Redigerat 7 januari 2005 av dbd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
perdefinition Postat 7 januari 2005 Dela Postat 7 januari 2005 Varför dalnet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 7 januari 2005 Dela Postat 7 januari 2005 Men vilket tjat om dalnet. Varför inte? får jag väl kontra med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 7 januari 2005 Dela Postat 7 januari 2005 (redigerat) Men vilket tjat om dalnet. Varför inte? får jag väl kontra med. Dels så sitter alla med MIRC på efnet och tankar warez, så det är jobbigt att ha två instanser uppe för att vara inne på två olika servers. Och dels så blev ju dalnet ett instabilt mongonät när några kids beslutade sig för att ge sig på och DDOS-attackera så många servers de orkade. Redigerat 7 januari 2005 av dbd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 7 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 7 januari 2005 men nu e det ju så att den ligger på dalnet. visst man kan ju draigång en på efnet oxå, men nu har folk börjat hitta in på den som ligger på dalnet, vorre dumt att alla skulle behöva byta server. Iofs inte spec svårt eller jobbigt men ändå! Förövrigt så funkar dalnet rätt bra numer. var ju mer förr det strula o hadde sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 7 januari 2005 Dela Postat 7 januari 2005 men nu e det ju så att den ligger på dalnet. visst man kan ju draigång en på efnet oxå, men nu har folk börjat hitta in på den som ligger på dalnet, vorre dumt att alla skulle behöva byta server. Iofs inte spec svårt eller jobbigt men ändå! Förövrigt så funkar dalnet rätt bra numer. var ju mer förr det strula o hadde sig. Okej. Fint då ju 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 7 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 7 januari 2005 jepp:) hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 januari 2005 Dela Postat 7 januari 2005 (redigerat) Men hallå...sitter med Mozilla. Där finns jue en chatt. Jag kommer in på dalnet men sedan då? irc://dalnet/ 😉 Fattar nada Edit: stavfel... Redigerat 7 januari 2005 av Grahn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 januari 2005 Dela Postat 7 januari 2005 Aaaah jag kom in...ehehe 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
perdefinition Postat 7 januari 2005 Dela Postat 7 januari 2005 Ett tips för alla som nu sitter och tankar warez på Efnet samtidigt är att skriva /server -m servernamn så får man upp båda servrarna i samma mIRC-fönster. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 7 januari 2005 Dela Postat 7 januari 2005 Ett tips för alla som nu sitter och tankar warez på Efnet samtidigt är att skriva /server -m servernamn så får man upp båda servrarna i samma mIRC-fönster. Man lär sig något nytt varje dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 8 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 8 januari 2005 Ett tips för alla som nu sitter och tankar warez på Efnet samtidigt är att skriva /server -m servernamn så får man upp båda servrarna i samma mIRC-fönster. åfan.. det var så det var.. visste att det gick att göra men kom inte ihåg hur fan man gjorde.. bra 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 8 januari 2005 Dela Postat 8 januari 2005 Vaddå "tanka warez" 🙂 Gör ni sånt 🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 8 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 8 januari 2005 Vaddå "tanka warez" 😄 Gör ni sånt 😳🙂 nej det är ju olagligt 😳😳😳🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 8 januari 2005 Dela Postat 8 januari 2005 (redigerat) 13 pers and growing. EDIT, tog bort en, botten räknas inte... Redigerat 8 januari 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 8 januari 2005 Dela Postat 8 januari 2005 13 pers and growing. EDIT, tog bort en, botten räknas inte... klart boten räknas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 9 januari 2005 Dela Postat 9 januari 2005 Haha, jag försökte connecta, och så bannade dem min ip. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Diwic Postat 9 januari 2005 Dela Postat 9 januari 2005 Hmm...tre användare och ingen op... // David Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 9 januari 2005 Dela Postat 9 januari 2005 Nu va de tomt när jag hoppade in.. Strömmen har nog vart borta lite överallt ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 9 januari 2005 Dela Postat 9 januari 2005 (redigerat) Kul med gamla trådar. Hittade den här när jag kollade igenom betygsätt forum tråden. från 2e juni 2003 Ibland går utvecklingen långsamt. EDIT: Tillägg Redigerat 9 januari 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 10 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 10 januari 2005 (redigerat) Kul med gamla trådar. Hittade den här när jag kollade igenom betygsätt forum tråden. från 2e juni 2003 Ibland går utvecklingen långsamt. EDIT: Tillägg heh. om det nu blirav så lär det ta lååång tid:P hehe Redigerat 10 januari 2005 av DjBox Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Det kanske går snabbare att snacka på forumet hur som helst? 😱 Eller mail & msn 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 16 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 16 januari 2005 Det kanske går snabbare att snacka på forumet hur som helst? 😆Eller mail & msn 😆 irc lär vara snabbare om det fins folk inne divs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 16 januari 2005 Dela Postat 16 januari 2005 Det kanske går snabbare att snacka på forumet hur som helst? 😆Eller mail & msn 😆 irc lär vara snabbare om det fins folk inne divs vad är irc? ///minus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
speed-focus Postat 16 januari 2005 Dela Postat 16 januari 2005 Det kanske går snabbare att snacka på forumet hur som helst? 😆Eller mail & msn 😆 irc lär vara snabbare om det fins folk inne divs vad är irc? ///minus irc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 16 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 16 januari 2005 vad är irc? ///minus Irc är en chat. Det behövs en klient för att kopplaupp dig tx Mirc som du hittar på http://www.mirc.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 31 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 31 januari 2005 *funderar* undra vart alla "stammaisar" tog vägen...! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 31 januari 2005 Dela Postat 31 januari 2005 *funderar* undra vart alla "stammaisar" tog vägen...! Jag pallade inte. Som sagt, ser hellre att det är integrerat här med forumet (typ java-chat) än att jag ska behöva starta en separat klientprogramvara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 31 januari 2005 Dela Postat 31 januari 2005 Helg, folk är bortresta och jag spelar WoW lite när jag har tid över. Nu är det dock studier som gäller några kvällar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 28 februari 2005 Dela Postat 28 februari 2005 Kollade precis nu..inte en kotte... vore ju fint o kunna integrera i detta forumet på något vis... Hade glömt bort kanalen ett tag tills jag fick syn på ikonen som låg där o skrattade... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.