hackeman Postat 1 mars 2005 Dela Postat 1 mars 2005 Kollade precis nu..inte en kotte... vore ju fint o kunna integrera i detta forumet på något vis... Ameeeeeendååååååååååååå..... de e ju de jag sagt heeeeeeeeela tiden!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 1 mars 2005 Dela Postat 1 mars 2005 Kollade precis nu..inte en kotte... vore ju fint o kunna integrera i detta forumet på något vis... Ameeeeeendååååååååååååå..... de e ju de jag sagt heeeeeeeeela tiden!! 😎 ja..du e dutti du 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 14 mars 2005 Dela Postat 14 mars 2005 Nu är vi två pers!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
moberg2236 Postat 14 mars 2005 Dela Postat 14 mars 2005 inte en själ där... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 14 mars 2005 Dela Postat 14 mars 2005 Jodå, vi är ju fyra själar där + en bot som man kan förgripa sej på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zeblar Postat 15 mars 2005 Dela Postat 15 mars 2005 Det är alltid fullt ös på IRC kanalen! Särskilt på natten mellan 3-6 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 26 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 26 mars 2005 Käns som folket glömt denna kanal nu.. bara några stammisar som sitter o blippar.. seså gott folk knappra er in på irc nu:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 26 mars 2005 Dela Postat 26 mars 2005 Låter faktiskt tufft, det måste jag kolla upp... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
x-pander Postat 2 april 2005 Dela Postat 2 april 2005 Ni som ändå ligger online jämt kan väl lägga er i irc-kanalen oxå...är himla tomt där oftast....men när det väl är folk där är det trevligt som attan 😆 Startade förövrigt en på efnet oxå för er som inte orkar gå in på ett till nätverk;) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 2 april 2005 Dela Postat 2 april 2005 Ni som ändå ligger online jämt kan väl lägga er i irc-kanalen oxå...är himla tomt där oftast....men när det väl är folk där är det trevligt som attan 😄 Startade förövrigt en på efnet oxå för er som inte orkar gå in på ett till nätverk;) Så nu ska ni sprida ut de få som är i IRC kanalen på två kanaler? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
x-pander Postat 2 april 2005 Dela Postat 2 april 2005 Det är ok att säga DU 😄 Om du läser vad jag skrev en gång till så kanske du förstår. Det finns säkert lata jäklar som inte vill/orkar logga på dalnet....då finns möjligheten att joina på Efnet oxå....för det är nog ändå där de flesta ligger vanligtvis. mmmkay Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 4 april 2005 Dela Postat 4 april 2005 Om du läser vad jag skrev en gång till så kanske du förstår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
moberg2236 Postat 13 april 2005 Dela Postat 13 april 2005 tre pers inne. hmm .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 april 2005 Dela Postat 13 april 2005 fyra 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 15 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 15 maj 2005 Nu får ni skärpa er... Bara eliten ock boten som är inne ju.. Divs; Jag,Zeblar,x-pander och Boten såklart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 15 maj 2005 Dela Postat 15 maj 2005 Håller med. In med er nu så att vi kan mysa loss... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 15 maj 2005 Dela Postat 15 maj 2005 Hmmm... Kanske skulle aktivera IRC-stödet i Miranda? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 15 maj 2005 Dela Postat 15 maj 2005 Fortfarande ingen som känner för att knappa ihop en Java-chat integrerat med forumet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 15 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 15 maj 2005 jag skulle kunna skriva en. men har tyvär inte tid. Men jag vet att det fins färdiga script för det. Som går via en irc server. Sedan hur fi skall fåin det snyggt på foumet är en fråga för Olsberg. Jag skall leta lite o se vad jag kan hitta. Vorre faktist en mkt smidig lösning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Diwic Postat 15 maj 2005 Dela Postat 15 maj 2005 Fortfarande ingen som känner för att knappa ihop en Java-chat integrerat med forumet? Inte för att jag vet riktigt var - men nog finns det java-baserade IRC-chattar, så har vi gjort flugorna på smällen. // David Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 15 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 15 maj 2005 hittade en på google. http://www.pjirc.com/ har hört mig för med lite folk och dom säger att den klienten skall var bra. Nu gäller det bara att få olsberg att nappa.. skall pma honom direkt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.