Jump to content
Annons

Studiofestival #29 - Skräck!


Memphis

Recommended Posts

Annons
  • Svar 160
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Jag har påbörjat 5 låtar som med skräck i tanken, men ingen av dem är i närheten av varken skräck eller ha blivit färdig. 😠

Tusan det som var ett så bra tema. Kastar in handduken.

Link to comment
Dela på andra sajter

1) Jag har påbörjat 5 låtar som med skräck i tanken, men ingen av dem är i närheten av varken skräck eller ha blivit färdig. 😠

2) Tusan det som var ett så bra tema.

3) Kastar in handduken.

1) Lägg in ett potpurri, även kallat medley.

2) Tack för omdömet!

3) Synd.

😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Både ett med högt bpm och det du gjorde under lunchen på 20 minuter?

😉

Nix, det jag menar var att jag gjorde ett snabbjobb, men var har du sett det inlägget!? Det var ju det som jag saknade i min tråd??? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Nix, det jag menar var att jag gjorde ett snabbjobb, men var har du sett det inlägget!? Det var ju det som jag saknade i min tråd??? 😉

Käre trummisvän - det såg jag en bit upp i denna tråd, #128.

Pömsig?

Det är jag iaf...

😉

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

det kommer ett bidrag när mixen låter ok. ca 17.55 skulle jag tro. 😉

men om inte bidragen läggs upp förren i morgon så borde man ju kunna få till i morgon bitti på sig. trodde de skulle läggas upp i kväll och det var därför deadline var satt till 18.00.

Link to comment
Dela på andra sajter

det kommer ett bidrag när mixen låter ok. ca 17.55 skulle jag tro. 😉

men om inte bidragen läggs upp förren i morgon så borde man ju kunna få till i morgon bitti på sig. trodde de skulle läggas upp i kväll och det var därför deadline var satt till 18.00.

Ccccccchhhhhhhh........... almers är upptagen, tror jag, men hoppas han hinner skicka bekräftelsemail innan deadline kl 18 också, som utlovat.

Hoppas ditt hinner in, inte minst eftersom du gett tips och drivit på så.

😄😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Ccccccchhhhhhhh........... almers är upptagen, tror jag, men hoppas han hinner skicka bekräftelsemail innan deadline kl 18 också, som utlovat.

Hoppas ditt hinner in, inte minst eftersom du gett tips och drivit på så.

😉😉

jag hinner, kan skicka nu men mixen är inte riktigt bra ännu så jag ska jobba lite till på den, det är ju flera timmar kvar. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

men om inte bidragen läggs upp förren i morgon så borde man ju kunna få till i morgon bitti på sig. trodde de skulle läggas upp i kväll och det var därför deadline var satt till 18.00.

Frågar du mig så är svaret givet! Alldeles för många i Sverige (till skillnad från ex i Sydeuropa) är bara intresserade av att man kommer i tid (tänker på arbetsplatser, skola o.d.), men VAD eller HUR man gör det man gör, det skiter man i...

Att man kvalitetssäkrat kan producera 110 enheter på 6.5 timme, medan en annan gör 70 enheter på 7 timmar och får högre lön är fan äckligt... (tankarna bar iväg, u'säkta...).

Jag hade låtit alla som vill fått peta tills de känner sig klara inatt, om de nu redan börjat och vill vara med i detta.

Ny deadline imorgon kl 10? Och att alla som redan skickat in och vill ändra något får göra det också och skicka om igen..

Inte för att jag själv tänker ändra nåt, det är ju redan inlämnat. Fulländat, typ... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har jag med. Men man kanske kan få hinna med en uppdatering innan 00? 😛

...eller inte.

Chef Mempa får bossa det.

Visst men då kommer alla nattens demoner att ta dig (i 2:an!) 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu beter ni er som mellanstadieungar! Har man sagt en deadline är det den som gäller!

😐

men det är ju roligare om det blir fler bidrag. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Statusuppdatering!

Trodde inte jag skulle hinna komma hem ikväll och sade därför att jag skulle lägga upp röstningstråden på Lördag men nu blev det ändrade planer, im here!

Men deadline är deadline oavsätt, ni har haft låång tid på er. 😛

@Debatt, jag hade råkat missa skicka bekräftelsemail till dig, ber om ursäkt men nu har jag spammat din inbox så du kan vara lugn. 😐

Alla som skickat in skall har fått det bekräftat, annars har ni skickat till fel adress! Hör av er då.

10 minuter kvar då, den som inte har börjat på sitt bidrag än borde röra på fläsket rejält. 😆

Mvh Memphis

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...