Fidden Postat 30 december 2010 Postat 30 december 2010 jag fick 299. har inte fått under 100p sedan 17:e december 😛
Overkill Postat 30 december 2010 Postat 30 december 2010 Kanske därför du leder också. Börjar dock undra om du inte är synsk. Du köpte Keith Yandle i förrgår, han har inte spelat jättebra poängmässigt och legat runt 20-30 poäng de senate veckorna. Sen första matchen för dig så kammar han hem 97 poäng? Det finns ju bara inte. 😛
Anjou Postat 30 december 2010 Postat 30 december 2010 Ja det är lite kusligt....vad är det du vet som vi inte vet Fidden? Skön målvakt vi har OK, -66 poäng kan vara det värsta jag sett. Frågan är om han får vara kvar efter detta....
Fidden Postat 30 december 2010 Postat 30 december 2010 Tja, mina inköp är oftast ganska genomtänkta, men det är oftast magkänslan som avgör. Kanske är jag synsk.
Overkill Postat 31 december 2010 Postat 31 december 2010 Efter ännu en natt med dålig poängskörd testar jag nu en ny och lite oväntad målvakt. Det får bära eller brista (helst bära). Men ibland får man chansa lite.
Anjou Postat 31 december 2010 Postat 31 december 2010 Efter ännu en natt med dålig poängskörd testar jag nu en ny och lite oväntad målvakt. Det får bära eller brista (helst bära). Men ibland får man chansa lite. Hehe,jag var väldigt nära att göra det bytet själv igår, men tänkte jag skulle vänta och se hur reservkeepern Bernier spelade i natt för L.A. Som det ser ut nu så lär Quick vara tillbaks i målet igen, men hela L.A:S försvar verkar lite ur balans tyvärr... Ett sparat byte kan vara guld värt...(eller ja, silver) Kollade del två igår 😉 Hittade dock ingen del 3, men den kommer väl upp snart....
debatt Postat 31 december 2010 Postat 31 december 2010 Synd att man inte kan gå in nånstans och se hur många poäng man har fått. Senaste dagen för det är ju 3e december. Efter den datumen har man nollkoll. Vilken eftersläpning det är. Jag spelade med 7 man den gångna natten, men verkar inte ha fått fler än 150 poäng kanske?! Nu köpte jag en ny winger idag igen. 😲😆
Anjou Postat 31 december 2010 Postat 31 december 2010 Vaddå? Gå in på My team/team history så kan du se dina poäng. Igår hade du 321 poäng!!
debatt Postat 1 januari 2011 Postat 1 januari 2011 Tack. Hade varit kul att veta vad alla fick som sin respektive poäng vilken dag som helst under säsongen fram tills idag. Aldrig nöjd.
Anjou Postat 1 januari 2011 Postat 1 januari 2011 Gå in på mitt lag, sen på my team/team history så kommer du se alla mina poäng. Öppna upp allas lag i olika flikar så kan du jämföra. I natt spelas winter classic mellan Pittsburgh-Washington på en utomhusrink i Pittsburgh. Matchen börjar kl 02:00, så den nördige hinner med att klämma alla tre avsnitten av hockeymentären innan nedsläpp. Mycket sevärt och intressant, tack för tipset O.K. Länkar: Del 1: http://www.youtube.com/watch?v=y_iNcOL67_E
Anjou Postat 1 januari 2011 Postat 1 januari 2011 Del 2: http://www.youtube.com/watch?v=aTNqRb-dqQg Del 3: http://www.youtube.com/watch?v=pMP9achndRE
Anjou Postat 3 januari 2011 Postat 3 januari 2011 Bra spel i natt OK. Voukon blev ett lönsamt byte! Fidden klättrar upp till 73e plats, imponerande! Jag har nu slutat heja på mitt eget lag, och håller istället tummarna för Fiddens framfart. Hinner du med top 50? Debatt närmar sig, men tredjeplatsen ska jag inte släppa!
Overkill Postat 3 januari 2011 Postat 3 januari 2011 Ja, jag är glad över det bytet. Kollade de sista 10 minutrarna av matchen, ruggigt spännande i slutet när Rangers hade powerplay och tog ut målvakten. Men det gick bra till slut! Även Richards hade en bra match mot Blues så det var härligt. Skönt att äntligen göra en bra omgång.
Fidden Postat 5 januari 2011 Postat 5 januari 2011 Brände alla mina trades för att komma top 50 en liten stund, så nu sprack alla mina planer för en slutspurt de sista omgångarna.
Fidden Postat 5 januari 2011 Postat 5 januari 2011 förresten, top 50 är egentligen inte så imponerande med tanke på att eanjou faktiskt var bäst av alla(!) den 15:e december.
Anjou Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 förresten, top 50 är egentligen inte så imponerande med tanke på att eanjou faktiskt var bäst av alla(!) den 15:e december. hehe, ja det är ju rätt stort!!! Nu är det slutspurt i ligan, gör ett sista desperat försök att knipa silvret. Tänkte ta in crosby, men OK hann före, så jag chansar med den gode Malkin istället. Han är ju faktiskt en mer spännande spelare i mina ögon 😉
aROCKER Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 (redigerat) hehe, ja det är ju rätt stort!!! Nu är det slutspurt i ligan, gör ett sista desperat försök att knipa silvret. Tänkte ta in crosby, men OK hann före, så jag chansar med den gode Malkin istället. Han är ju faktiskt en mer spännande spelare i mina ögon 😉 Försök sova, slappna av, hehehehe, du är uppe fel tid på dygnet, snart är du pappa så chilla lite va, HOHO! 😆 Redigerat 7 januari 2011 av aROCKER
debatt Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Försök sova, slappna av, hehehehe, du är uppe fel tid på dygnet, snart är du pappa så chilla lite va, HOHO! 😆 Vad har du nu gjort?
Anjou Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Försök sova, slappna av, hehehehe, du är uppe fel tid på dygnet, snart är du pappa så chilla lite va, HOHO! 😆 Ja Pappa 😛 Passerade genom din stad i morse, det luktade allsvenskan lång väg.
Overkill Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 hehe, ja det är ju rätt stort!!! Nu är det slutspurt i ligan, gör ett sista desperat försök att knipa silvret. Tänkte ta in crosby, men OK hann före, så jag chansar med den gode Malkin istället. Han är ju faktiskt en mer spännande spelare i mina ögon 😉 Och så klart är crosby skadad nu...
Anjou Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Aha..., surt.Tur för mig kanske... 😛 Ska nog kika lite på matchen.
Overkill Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 1-0, inget poäng till malkin. Än så länge lugnt för min del. 😄
Anjou Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 1-0, inget poäng till malkin. Än så länge lugnt för min del. 😄 Det är ju bara en tidsfråga..... 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.