Jump to content
Annons

NHL - FantasyHockey 2011 !


slejnard

Recommended Posts

1 Amazing Whitehorse fidden 175 $45.53M 9824.00

2 Georgia Overkillers overkill 580 $45.82M 9254.00

3 Baltimore Towers Eanjou 1075 $40.33M 8857.00

4 VancouverDebates VancouverCanucks 1498 $44.31M 8578.00

5 aROCKER FIRESTICKS aROCKER 4965 $28.95M 6408.00

6 therocker s(AINT) therocker 5280 $26.70M 5994.00

7 Slejman Slejman 5597 $24.73M 5220.00

Jag bytte ut 4 spelare, men det verkar som om Boston och Philadelphia undvek att vinna. Eller?

Nu bytte jag in Ovechkin igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Hehe, ja man vill ju helst hålla de få knep man har för sig själv nu när det drar ihop sig. 😉

Jag visste att Fidden visste då han hintat om det tidigare i tråden när han försökte stila som siare:)

När vi ändå är igång, vad har ni mer för knep?

Kan dela med mig av den här som kan va rätt sjysst

http://www.leftwinglock.com/starting-goalies/starting-goalies-dec-23-3/

God Jul föresten, klockan är över tolv nu 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Aktuell tabell Julafton:

1

Amazing Whitehorse

fidden 167 $46.49M 10370.00

2

Georgia Overkillers

overkill 534 $46.50M 9826.00

3

Baltimore Towers

Eanjou 798 $42.88M 9550.00

4

VancouverDebates

VancouverCanucks 1582 $44.12M 8984.00

5

aROCKER FIRESTICKS

aROCKER 4776 $28.64M 6945.00

6

therocker s(AINT)

therocker 5319 $27.20M 6263.00

7

Slejman

Slejman 5629 $24.51M 5359.00

Fidden tappar lite på världsrankingen och lite mot de två jagande i ligan.

Georgia och Baltimore spelar ganska jämnt och det ser ut att bli en kamp in på målsnöret.

Debatt börjar rota sig ordentligt i sitt favoritskikt av tabellen - mitten.

De andra skiter jag i idag då de verkar skita i sina lag 😛

Nu är det två dagars ledighet för spelarna och man kan ju undra vad Zäta ger i present till sin Emma.

Nya läppar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Snyggt Fidden. 95a totalt är sjukt bra!

Det har även gått löjligt bra för mig senaste tiden. Var nere på 4e plats och ca 33 mil i fv för en dryg månad sen.

Amazing Whitehorse

fidden 95 $47.04M 10981.00

Baltimore Towers

Eanjou 458 $44.86M 10294.00

Georgia Overkillers

overkill 554 $46.83M 10167.00

VancouverDebates

VancouverCanucks 1558 $44.02M 9309.00

aROCKER FIRESTICKS

aROCKER 4780 $28.65M 7183.00

therocker s(AINT)

therocker 5266 $26.78M 6585.00

Slejman

Slejman 5625 $24.39M 5622.00

Link to comment
Dela på andra sajter

Det känns ruskigt drygt att ligga trea, gick riktigt bra där ett tag men nu halkar man efter. Försökt att hålla mig ifrån detroit eftersom det är svårt att ta igen om man har samma spelare. Men istället har det blivit att jag inte kunnat hänga med. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som kollat på 24/7: Road to the NHL Winter Classic? Ruskigt intressant dokumentärserie, två av fyra avsnitt har sänts hittills. Man följer Pittsburgh och Washington från början av december fram till och med Winter Classic-matchen den 1/1 nästa år. Man får se hur Washington kämpar under förlustsviten, hur Pittsburgh vinner match efter match och hur Ovechkin packar ner sitt PS3 när dom ska på roadtrip. Rekommenderas starkt! Verkar finnas på youtube också.

http://www.youtube.com/watch?v=y_iNcOL67_E

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som kollat på 24/7: Road to the NHL Winter Classic? Ruskigt intressant dokumentärserie, två av fyra avsnitt har sänts hittills. Man följer Pittsburgh och Washington från början av december fram till och med Winter Classic-matchen den 1/1 nästa år. Man får se hur Washington kämpar under förlustsviten, hur Pittsburgh vinner match efter match och hur Ovechkin packar ner sitt PS3 när dom ska på roadtrip. Rekommenderas starkt! Verkar finnas på youtube också.

Kollade precis första delen. Lysande!!!

Många sköna grejer 😄

Talbot är ju en ny favorit...

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollade precis första delen. Lysande!!!

Många sköna grejer 😄

Talbot är ju en ny favorit...

Visst var det! Och alla spelarna växde ju enormt i ens ögon, Crosby också till exempel. Så avslappnad och vanlig på något sätt och sedan går han ut på isen och presterar. Kul att få lite annat perspektiv på siffrorna på rotohog.

Drömde för övrigt i natt att jag kammade hem 719 poäng. Riktigt så bra gick det kanske inte, men 350 poäng gjorde i alla fall att jag fick tillbaka andraplatsen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha:)

Jag har också drömt om fantasy, det belyser nog det allvar man tar det här på. 😆

350 poäng på fyra spelare är inte illa, blir tufft att ta igen ikväll, behöver nog hela veckan till det:)

Måste se del två i dokumentären idag,

Man tycker ju lite synd om tränaren i caps. Kul inslag där han intervjuas och det ser ut som han har massa mat runt munnen:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha:)

Jag har också drömt om fantasy, det belyser nog det allvar man tar det här på. 😆

350 poäng på fyra spelare är inte illa, blir tufft att ta igen ikväll, behöver nog hela veckan till det:)

Måste se del två i dokumentären idag,

Man tycker ju lite synd om tränaren i caps. Kul inslag där han intervjuas och det ser ut som han har massa mat runt munnen:)

Såhär i efterhand vet man ju att dom bröt förlustsviten så då känns det ändå lugnt när man kollar på det. Men hade man sett det utan att dom lyckats vända det hade det nog känts annorlunda. Han svär en del också. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...