Jump to content
Annons

NHL - FantasyHockey 2011 !


slejnard

Recommended Posts

Annons
  • Svar 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

1

Baltimore Towers

Eanjou 447 $33.50M 1943.00

2

Georgia Overkillers

overkill 1453 $35.16M 1674.00

3

VancouverDebates

VancouverCanucks 2579 $34.59M 1474.00

4

Slejman

Slejman 3218 $31.05M 1368.00

5

aROCKER FIRESTICKS

aROCKER 3346 $33.58M 1346.00

6

therocker s(AINT)

therocker 3829 $29.19M 1267.00

7

Amazing Whitehorse

fidden 4315 $32.18M 1170.00

Redigerat av Anjou
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gör det nu så slipper jag sen 😛

Jag känner dig flåsandes dock! Imponerad av din FV, du kommer vara uppe i 40 mil snart!

Man skulle köpt stamkos i början..., valde bort honom mot Kane precis innan det började. 3 mil kostade det valet, och även poängmässigt en hel del:(

Har äntligen fått igång min Getzlaf varje fall, kanske den hetaste linan i serien med Perry och Ryan!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oh my god ni är verkligen aktiva...kul att man är med så här pass ändå da!?

Imorgon har vi seriepremiär med vårat U11-lag ÖSK!

Vi möter Järveds IF (och kommer att vinna. :rolleyes: )

Vilka har spelat i Järveds IF då...Markus Näslund , Daniel Sedin, Henrik Sedin och Hans JonssonOm 1 månad så har jag första plcering i detta spel och Anjou kommer att tigga om att få lägga inspelningar på mina demos och låna ut sin fru för "alternativ SEX", dessutom motivlacka brevlådan med "aROCKER"!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oh my god ni är verkligen aktiva...kul att man är med så här pass ändå da!?

Hahaha, skyller på den....

Imorgon har vi seriepremiär med vårat U11-lag ÖSK!

Vi möter Järveds IF (och kommer att vinna. :rolleyes: )

Vilka har spelat i Järveds IF då...Markus Näslund , Daniel Sedin, Henrik Sedin och Hans Jonsson

En samling fjollor.

Om 1 månad så har jag första plcering i detta spel och Anjou kommer att tigga om att få lägga inspelningar på mina demos och låna ut sin fru för "alternativ SEX", dessutom motivlacka brevlådan med "aROCKER"!

Det där kan vi ordna även om du kommer sist, vilket du gör.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herregud, natten är ännu ung!! Tror jag har en chans faktiskt, min målvakt fick spela sist iaf och är helt säker på att han leder mig raka vägen till en förstaplats.

Jo vänta, foppa har jag hört talas om, är det inte han som ensam har sysselsatt en hel ortopedavdelning sista 10 åren? 😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gör det nu så slipper jag sen 😛

Jag känner dig flåsandes dock! Imponerad av din FV, du kommer vara uppe i 40 mil snart!

Man skulle köpt stamkos i början..., valde bort honom mot Kane precis innan det började. 3 mil kostade det valet, och även poängmässigt en hel del:(

Har äntligen fått igång min Getzlaf varje fall, kanske den hetaste linan i serien med Perry och Ryan!

Ja det är väldigt vad min FV har gått upp. Vet inte riktigt varför.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herregud, natten är ännu ung!! Tror jag har en chans faktiskt, min målvakt fick spela sist iaf och är helt säker på att han leder mig raka vägen till en förstaplats.

Jo vänta, foppa har jag hört talas om, är det inte han som ensam har sysselsatt en hel ortopedavdelning sista 10 åren? 😆😆

Och ändå är överlägset bäst...till och med i rullstol kommer han dominera! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...