Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat

Jodå, du gick upp i andraplats i ligan efter 138 poäng inatt, då både Mitchell och Lundqvist skötte sig bra 😄

Postat

Jag har 3 spelare som spelar ikväll – Brad Richards (Dallas) och Sheldon Souray (Edmonton) möter varandra och Viktor Stålbergs Toronto spelar mot Ottawa. Hoppas på många poäng!

Postat

Du får hoppas att Richards "lower body injury" inte hindrar honom någonting också 😕

För mig spelar 4 spelare. Nicklas Bäckström, Loui Eriksson, Drew Doughty och Steven Stamkos. Hoppas på en monsterkväll av Bäckström, för de andra lär nog inte göra så mycket nytta känner jag på mig 😉

Postat
Uppsnack

Ikväll är det två macher. New york rangers möter new jersey och vancouver möter columbus. Om inga trades skett är det främst VancouverDebates som kommer kunna samla poäng, då han har 3 vancouverspelare och henke lundkvist (NYR).

Övriga lag verkar ha max en spelare var som är aktuell för spel på måndagen.

Seattle coffee grinders hoppas på den unge målvakten Steve Mason (CBJ).

Georgia Overkillers bör göras uppmärksam på att Sean Avery (NYR) är knäskadad och troligtvis inte kommer till spel förrän på torsdag.

Om starstruck Rockers lyckats få ihop fullt lag nu, är detta säsongens första omgång för dem, då man förmodligen har Ryan Kesler (VAN) på centerpositionen.

Serieledarna slejnard hockey rockers hade inför förra matchdagen inga spelare som spelar ikväll, men envisa rykten gör gällande att man tradeat målvakt Osgood, och kanske är det en Henke Lundkvist, Steve Mason eller någon annan för kvällen aktuell målvakt som ersatt denne.

Team Neosus, för närvarande tvåa i ligan, har enligt uppgift inte använt någon av sina trades, och kommer inte ställa någon spelare på is ikväll.

Med reservation för eventuella trades som jag inte ser förrän matcherna börjat 🙂

(Nä, jag hade inget för mig, OK?!...) 🤪

Underbart! 😄

Postat

Ja vad säger man Slejnard...välkommen in i leken kanske!? 😛😆😉😄😕 !

Börjar dina blekfeta lappknän att darra nu? hehe!

Vad gjorde dom killar som jag passerade för fel?

Är det som i Aftonb´s Dream Team...minus vid slagsmål, inne på baklänges etc?

/aROCKER En betydligt kaxigare och gladare sådan!

Postat

Kan man se någonstans vem av spelarna som förlorat poäng jämfört med t.ex dagen innan eller så? För jag kollade spelarna individuellt och vad jag minns hade dom samma poäng som innan.

Postat

De räknar om alla poäng av någon anledning, vet inte om någonting justerats eller så men det kommer inte stämma riktigt än på några timmar.

Postat

Nu tror jag det är färdigräknat.

1 - slejnard hockey rockers  jannez			$30.32M   685.0
2 - Seattle coffee grinders  fidden			$30.11M   631.0
3 - VancouverDebates		 VancouverDebates  $29.93M   489.0
4 - Team Neosus			  Neosus			$29.87M   400.0
5 - Georgia Overkillers	  sebaztian		 $29.94M   172.0
6 - Starstruck ROCKERS	   aROCKER		   $30.17M   167.0

Postat
Ja vad säger man Slejnard...välkommen in i leken kanske!? 😛🙁😉😄😄 !

Börjar dina blekfeta lappknän att darra nu? hehe!

Vad gjorde dom killar som jag passerade för fel?

Är det som i Aftonb´s Dream Team...minus vid slagsmål, inne på baklänges etc?

/aROCKER En betydligt kaxigare och gladare sådan!

Sopa! 😄

Har en länk med frågor och svar. Även hur poängen fördelas.

Tips: Kolla vilka som är heta och ökar i cashvärde. Sånt kan ändras fort åxå.

Skulle tro att säsong ett bryts inför OS-uppehållet.

Postat

Crap!!

Att jag missade det här. Jag älskar sånt här trams. Får väl sikta in mig på season två då kanske? När den nu är?

Postat
Gör ett försök innan jag somnar, får se om jag dyker upp i ligan 😄

Gör det!

Jag måste ju ha nån efter mig, hehehe!

Jag missade att fylla i alla delar av laget eller om det var så att spelaren precis ökade i kurs!?

/aROCKER

Postat

nä det är nog bara en reservplats, vet inte riktigt varför den finns.

Idag har man förresten fått 2 nya trades, finns ingen anledning att spara på hög så om ni har någon som suger är det dags att byta 😄

Postat
Fixat!

Matcher ikväll direkt:)

Funderar kring position X, är det dubbla poäng på den, som kaptenen i dream-team?

Tufft! 😄

Position x får väl ses som nån slags bonus eller nåt. Den måste iaf finnas.

Fidden och debatt: Känner edran andedräkt. Ikväll rycker jag. ☺️

Postat
Fidden och debatt: Känner edran andedräkt. Ikväll rycker jag. ☺️

Vi får se hur det blir 😄

Alla mina spelare är på is ikväll iaf 🙂

Postat

Ja det blir spännande, har hela mitt lag på is ikväll också tror jag. Tror inte jag missat nån skada varje fall.

Jag var bättre insatt på den tiden jag samlade på hockeybilder, typ -94. Av hyllning till gamla goda tider har jag valt att plocka in Paul Kariya i laget.

Postat

Detta spelet har fått mig mer insatt i NHL än jag nånsin varit innan tror jag 😕

Är skitspänd på hur washingtons målfabrik ska funka mot Henke och rangers försvar i övrigt...

Postat

Ja det blir intressant. Lite derbykänsla, och nuförtiden även på hög sportslig nivå. Capitals var inget vidare bra lag förr.

Jag har ju fegat lite med Ovechkin i mitt lag, ville ha Crosby då jag alltid hållt på Penguins, men det gick inte köpa någon där igår natt.

Så....Lundqvist..., se upp!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.