Jump to content
Annons

NHL - FantasyHockey 2011 !


slejnard

Recommended Posts

Annons
  • Svar 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Det blev nåt fel, så mina ursprungliga inloggningsuppgifter och lösenord gällde inte längre.

Men jag kommer in med andra inloggningsuppgifter nu, trots allt.

Men mitt medlemsnamn "VancouverCanucks" som jag aldrig skrivit in går tydligen inte att ändra.

Pellejönsar.

Mitt lag är klart. Har två spelare på is 7 okt.

Strax alltså.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du några knep för att undvika mittenträsket i år Debatt?

Själv har jag ju smakat på både botten och toppen, så det bör ju bli mitten i år!

Att inte ändra så ofta i laget som jag gjorde kanske, det skapar bara oreda.

Att i så fall skaffa spelare som ska spela och inte bara sådana som just har spelat.

Att inte låta sig övertalas till att sälja sin bäste målskytt.

Link to comment
Dela på andra sajter

"Hör idrott och musik ihop? dvs kommer vi fylla serien?"

är numera namnet på tråden under Allmänt, eftersom en hel del börjat prata om oväsentligheter där såsom maraton och orientering.

floffo66 var den senaste att läsa där såg jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nyhet I

No time är förutom en mycket bra låt från 60-talet även typiskt för Coachandet av VancouverDebates denna säsong.

Nyhet II

Det kan ha varit hotet om konkurs och därvid det efterföljande beskedet om att VancouverCanucks går in och stöder

VancouverDebates denna säsong, som gör att det i serien står VancouverCanucks som medlemsnamn och inte debatt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade du lirare i Carolina eller Minesota? Det är den enda match som spelats, resten börjar om 45 minuter.

Det syns inga poäng i livescoren på dig, så jag hoppas att du inte har några - det skulle innebära att Rotohog inte tar Liveupdates på allvar. Det verkar vara lite si och så med en del saker faktiskt...

Det är ganska många spelare som inte finns ännu att köpa...., lite surt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fem minuter till pucksläpp;)

Mina spelare ikväll:

A.Goligoski - (D) - Pittsburgh (vs. Philly 01:00)

M.Turco - (G) - Chicago (@. Colorado 04:00)

P.Kane - (W) - Chicago (@. Colorado 04:00)

Skönt och se...en samling TOMTAR 😲😆😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har poängen fördelats, slej leder, ligger runt 200 på världsrankingen. Men det är inget att deppa för, han har ju nästan bara valt spelare som hade match inatt 🙂 Skänker en tanke till fidden som lyckades med bedriften att ligga minus 😲 Själv ligger jag näst sist men vänta bara, snart får ni se s(AINT)'s loggan vart ni går!!

hockey.jpg?psid=1]

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...