Jump to content
Annons

NHL - FantasyHockey 2011 !


slejnard

Recommended Posts

Vill nog inte sälja ändå, kommer bara köpa onödiga studiosaker för pengarna.

En kompressor för 25 000 känns inte lika värt som en gitarr för samma summa.

Däremot pizza är alltid värt, och öl. Dock blev det lite för många, lite för snabbt, ikväll då jag förlorade en låt i Singstar mot tjejen. Det får ju bara inte hända.

Fast hon är ju sångerska,men jag är ju bättre på TV-spel......tough shit!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Hehe. Nä sälj den inte! Jag hade möjligheten däremot att köpa en Gibson från -77 för 5K första hälften av 90-talet men valde en Ibanez istället 😮 Det sämsta jag nånsin "integjort" 😑

Det kan va bland det mest dummaste integörat jag hört 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, fatta känslan av att vara NHL-proffs, regga sig på forum.studio, hitta OT-avdelningen, snacka lite skit med Slejnard, regga sig för Salary Cap och köpa sig själv 😑

Jag var faktiskt lovande i det där sportet ett tag 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan va bland det mest dummaste integörat jag hört 😄

...ja för detta var på den tiden jag var gitarronanist å hade sålt min själ till snabbhetsgudar som vai, satriani mfl å man "måste" ha en sån där "Libanez" 😑. Hade jag bara tänkt rätt så hade jag följt min ledstjärna Ace´s gitarrsmak. Kan tillägga att Gibson LP var helt ute då. Slash fick sakteliga tillbaks dem på banan. Förövrigt tror jag att samtliga är intresserade av NHL och kanske har en egen fantasyliga overthere.. 😮

/End of story 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Ahh, gitarronanist 😄

Minns själv när man ville kunna spela snabbt 😮

Jag löste det enkelt. Skaffade David Gilmour som idol och sen var det lugnt 😑

Av nån konstig anledning så var det bara Gibson som gällde för mig, så jag sparade ihop till min les paul när jag var 16.

Nu kan jag inte riktigt förstå varför. Tycker jag har allt jag behöver med en tele och en strata.

Det kanske ändrar sig senare i livet, men jag kan inte riktigt se vad jag ska med en les paul till.

Akustiska gitarrer är mer spännande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lejned slejned..., såg en film igår med massa go musik av bla Lejnad Skynnad.

Har inte lyssnat så mkt på dem faktiskt (trors att det är min musikepok i hjärtat), men det var en låt som hette "free bird" typ.

Riktigt jäkla bra må jag säga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lejned slejned..., såg en film igår med massa go musik av bla Lejnad Skynnad.

Har inte lyssnat så mkt på dem faktiskt (trors att det är min musikepok i hjärtat), men det var en låt som hette "free bird" typ.

Riktigt jäkla bra må jag säga.

Göttgött! Har eg inte heller lyssnat mkt på dem men hela vårt samhälles musiksmak andas ljuva 70-talsmusik! Kom hit och spela/gnola/jamm vetja! Länkar till några kompisband:

http://www.myspace.com/jonaseri

http://www.myspace.com/neartheleaves

http://www.myspace.com/christoffersundkvist

http://www.myspace.com/hallowayshead

...ja det finns fler..ofta samma folk med men vi har ruggigt sköj iaf...å för att inte riskera att gå utanför ämnet så säger jag att alla kan minst ett namn på en NHL-spelare 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gött, lyssnade 1a låten på varje. Gillar allt, gillar verkligen musik som kräver tålamod av lyssnaren. Mest gillade jag nog Jonas och Halloways Heads introlåt.

Passar på att länka till mitt gamla band jag hade när jag var 17, det är ju 10 års jubileum nu sedan vi fick kontrakt med EMI och var förband till Supergrass.

http://www.myspace.com/thepenht

Edit: för att vara On Topic, sångaren petade länge Stefan Liv i Hv-Juniorernas kasse

Redigerat av Anjou
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inte använt mig av det där tricket Fidden nämnde under den tidigare säsongen ännu. Det verkade rörigt att sälja en spelare som man inte ville sälja, men ändå inte för att skaffa en annan på en annan position som inte kan spela på den position som den man sålde men bara nästan utan på en annan position istället för en spelare som man däremot faktiskt sålde och genom dessa konstellationer skulle man ha tjänat en trade. Eller hur det nu var...

Däremot har jag för lågt värda X- och D-spelare. Kan de öka i värde? Måste de vara med? De ger mig bara minus.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inte använt mig av det där tricket Fidden nämnde under den tidigare säsongen ännu. Det verkade rörigt att sälja en spelare som man inte ville sälja, men ändå inte för att skaffa en annan på en annan position som inte kan spela på den position som den man sålde men bara nästan utan på en annan position istället för en spelare som man däremot faktiskt sålde och genom dessa konstellationer skulle man ha tjänat en trade. Eller hur det nu var...

Jasså har du inte gjort det?

Du har du ingen chans att vinna ju. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jasså har du inte gjort det?

Du har du ingen chans att vinna ju. 😕

Jag är väl medveten om det.

Men det har aldrig funnits någon sådan konstellation jag haft nytta av HITTILLS, tror jag.

Har jag behövt köpa en back t.ex. så har jag sålt en kass back och köpt en bättre.

Finito!

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

1 - Utah SnusDozers Eanjou 2078 $30.80M 2518.00

2 - VancouverDebates VancouverDebates 7042 $29.56M 2108.00

3 - Georgia Overkillers sebaztian 13648 $30.17M 1727.00

4 - Tijuana Burritos fidden 13948 $29.74M 1709.00

5 - slejnard hockey rockers jannez 16881 $29.81M 1486.00

mm

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...