Jump to content
Annons

NHL - FantasyHockey 2011 !


slejnard

Recommended Posts

Annons
  • Svar 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Jag tycker att ni (aRocker och Neosus) ska anmäla ett lag och sen kan ni bara titta in i mån av tid.

Hela min höst i s01 blev en stenhård kamp mot dig Neosus, trots att du inte var aktiv. Vissa stunder kunde jag sitta och imponeras av din kyla i coachningen, efter ett tag gick det dock upp för mig att min kamp var mot ett spöke, men vilken kamp sen 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att ni (aRocker och Neosus) ska anmäla ett lag och sen kan ni bara titta in i mån av tid.

Hela min höst i s01 blev en stenhård kamp mot dig Neosus, trots att du inte var aktiv. Vissa stunder kunde jag sitta och imponeras av din kyla i coachningen, efter ett tag gick det dock upp för mig att min kamp var mot ett spöke, men vilken kamp sen 😄

haha ja de e kanske värt att ge det en ny chans då 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är liite taatigt att inte min målvakt spelade inatt, men vad värre är ingen info om varför inte.

Alla lag nyttjar både sin första och andrakeeper, i olika hög grad dock. Om du vill vara säker på att din keeper spelar mycket bör du nog välja Mika Kipprusoff i Calgary. Tror han ligger högt upp i listan över spelade matcher.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hela tijuana burritos sågs nyligen sitta och röka joints i omklädningsrummet. "Vi blev förvirrade av vår logotyp", ska de försvarat det med efteråt. Marijuana-bruket tros vara en av orsakerna till den svaga inledningen på säsongen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hela tijuana burritos sågs nyligen sitta och röka joints i omklädningsrummet. "Vi blev förvirrade av vår logotyp", ska de försvarat det med efteråt. Marijuana-bruket tros vara en av orsakerna till den svaga inledningen på säsongen.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, jag har också tappat i värde. Det jag kan tänka mig är att ganska många köper trades och på så vis säljer som fan så fort en spelare har några dagars paus. Varför skulle annars Gaborik tappat 0.14 mil på två dagar, han lär gå upp i pris efter hans match imorgon.

Funderar på att ha det här som skrivbordsunderlägg:

1 Utah SnusDozers 425.0

2 VancouverDebates 376.0

3 Georgia Overkillers 332.0

4 Tijuana Burritos 317.0

5 slejnard hockey rockers 311.0

Link to comment
Dela på andra sajter

1 - Utah SnusDozers Eanjou 4860 $30.03M 838.00

2 - Tijuana Burritos fidden 7970 $30.21M 732.00

3 - VancouverDebates VancouverDebates 12082 $29.63M 602.00

4 - Georgia Overkillers sebaztian 12995 $30.12M 569.00

5 - slejnard hockey rockers jannez 15708 $29.98M 457.00

Efter en bra start så rasade VancouverDebates plötsligt successivt till fjärde plats i tabellen.

Förra gången ett litet och möjligen ett litet ryck i rätt riktning inatt igen?

Tre nya spelare anslöt under dagen. En D-, en C- och en W-man.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar att det är nytt folk i topp denna säsongen 😄

Jag med ☺️

Ska passa på att njuta innan det går åt helvete.

1 Utah SnusDozers 1229.0

2 VancouverDebates 954.0

3 Tijuana Burritos 902.0

4 slejnard hockey rockers 764.0

5 Georgia Overkillers 752.0

Mycket poäng överlag inatt, bästa fynd går nog till Slejnard för Douglas Murray ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

1 Utah SnusDozers 1816.0

2 VancouverDebates 1320.0

3 Tijuana Burritos 1181.0

4 slejnard hockey rockers 1167.0

5 Georgia Overkillers 1151.0

Ser ut som att jag ryckt lite, låg topp 800 nånting igår.

Nån som vet när OS drar igång? Är stanley Cup direkt efter Os, eller hur länge sträcker sig grundserien?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...