Jump to content
Annons

NHL - FantasyHockey 2011 !


slejnard

Recommended Posts

Annons
  • Svar 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Han är ju skadad och Neal likaså.

Fast idag räknar jag med att gå från 5e till 1a plats. Vore konstigt annars - Penner spelar ju, den ende jag har. Han bör ta 1500 poäng.

1 - slejnard hockey rockers jannez 4626 $35.90M 4200.0

2 - Seattle coffee grinders fidden 6903 $33.52M 4038.0

3 - Georgia Overkillers sebaztian 10205 $31.86M 3859.0

4 - Starstruck ROCKERS aROCKER 22427 $30.57M 3337.0

5 - VancouverDebates VancouverDebates 25286 $30.69M 3215.0

6 - Team Neosus Neosus 37029 $27.70M 2395.0

7 - Team Anjou with some Flames Eanjou 38214 $29.17M 2182.0

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Undvik penner om ni kan. Jag har honom.

Undvik alla som jag har om ni vill ha poäng.

Mitt fina inbyte av Crosby och Fleury har på två omgångar genererat finfina minus 50 poäng.

Nu märker man hur beroende Penguins är av Malkin.....

I säsong två ska jag prova taktiken att blunda och klicka i mitt lag. Kan inte gå sämre. Jag skäms....

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl nu Anjou och jag börjar det stora poängplockandet underifrån. Återstår att se om Neosus hakar på också.

Aktuell tabell innan nattens matcher:

1 - slejnard hockey rockers jannez 4152 $36.28M 4268.0

2 - Seattle coffee grinders fidden 7301 $33.60M 4038.0

3 - Georgia Overkillers sebaztian 11135 $32.02M 3838.0

4 - Starstruck ROCKERS aROCKER 22960 $30.68M 3337.0

5 - VancouverDebates VancouverDebates 24199 $30.81M 3283.0

6 - Team Neosus Neosus 37115 $27.63M 2395.0

7 - Team Anjou with some Flames Eanjou 37788 $29.19M 2283.0

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tänker lite grann såhär... det var inte såå länge sedan som Georgia Overkillers låg en bra bit efter ledaren, men så plötsligt hände nånting relativt snabbt och det laget var uppe och nosade på ledningen. Kan Georgia Overkillers så kan säkert något annat lag upprepa bedriften, kanske både en och två gånger innan deadline för säsong "1"!

När säsong "2" drar igång så börjar man väl om på nytt, på 0 väl? Skönt för mig som missade åtminstone första omgången helt och inte minst för Anjou som kom in ännu senare i detta...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det här är säsong "se o lära" för mig.

Men, det är ändå grymt skoj, man blir ju insatt i NHL på ett annat sätt än tidigare. Och det är ett rätt skönt läge när man bara kan klättra i tabellen.

Snart ska jag förbi Neosus (som lagt av gissar jag).

Bara en match ikväll. Men några har lite LA Kings-lirare har jag för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hänger någonting med till nästa säsong? Jag tänker då mest på värdet på laget, så att man får köpa spelare för olika stor budget?

Nej allt blir noll. Det enda som hänger med är väl att man kan se vilka poäng de gjort i säsong 1. Så det blir i princip som när vi började med skillnaden att ni blivit mer insatta i spelet och jag får en svårare match 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Framförallt att alla är med från början, om man är det. Tänker mest på Anjou.

Fortfarande tycker jag inte man skulle få köpa en spelare som är med i något annat lag.

Jo förvisso, men jag kan inte skylla på det där längre.

Jag har plockat minst poäng sen jag kom med, bortsett från neosus som hade 400 upp på mig tror jag, och han har ju inte direkt ansträngt sig 😠

Men visst, sen tog det ju ett tag innan man fattat galoppen helt, och när man väl fattat den så kom oflytet (läs: dålig coachning) med skador och minuspoäng på tänkta guldgossar.

Men, det är ju faktiskt ganska långt kvar av säsong 1, borde väl vara runt 20 matcher/lag kvar.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 - slejnard hockey rockers jannez 4200 $36.73M 4305.0

2 - Seattle coffee grinders fidden 7159 $33.81M 4085.0

3 - Georgia Overkillers sebaztian 11035 $32.01M 3875.0

4 - VancouverDebates VancouverDebates 23059 $31.01M 3357.0

5 - Starstruck ROCKERS aROCKER 23470 $30.83M 3339.0

6 - Team Neosus Neosus 36765 $27.56M 2463.0

7 - Team Anjou with some Flames Eanjou 37875 $29.20M 2283.0

Link to comment
Dela på andra sajter

Debatt, den här tabellen som du publicerar ovan...., skriver du den för hand så att säga, eller finns den tabellen att tillgå på sportingnews?

OJOJOJ! 😄

Det är väl den första man slänger sig över i FantasyHockey. Finns ju under League Overview.

Har justerat den i sidled och bara strukit "(Leave this League)" som det står hos mitt lag.

Live scoring har jag börjat följa lite grann nu sedan ett tag också, om jag är vaken då...

🙂

//:debatt

Link to comment
Dela på andra sajter

OJOJOJ! 🙂

Det är väl den första man slänger sig över i FantasyHockey. Finns ju under League Overview.

Har justerat den i sidled och bara strukit "(Leave this League)" som det står hos mitt lag.

Live scoring har jag börjat följa lite grann nu sedan ett tag också, om jag är vaken då...

😕

//:debatt

Hehe, nej så dum är jag inte.

Klart jag kollar på tabellen, det är ju i princip det enda jag gör.... 😄

Jag undrade mer över tabellen för hur många poäng lagen tagit just den aktuella omgången. Jag har inte hittat nån sån funktion, utan tabellen visar ju bara totalsumman av säsong 1. Du publicerar dock lite sammanfattningar av hur många poäng lagen tagit under natten. En sådan liveuppdaterad tabell vore ju guld.

Det skulle nämligen vara ännu ett fönster man kan ha öppet vid sidan om Live Box Score som jag kör på alla lag jag har spelare i, samt min roster för att kontrollera att de inte missar att ge poäng för ett skott jag nyss upptäckt i Box Score 😎

Och sedan lite riktig hockey i vlcn för att ge ett sammanhang till alla siffror 😑

I natt smäller det! Jag lovar, fast jag orkar nog inte vara uppe....

Link to comment
Dela på andra sajter

Läget just nu, från Live scoring:

25.0 - slejnard ...

0.0 - Georgia O...

22.0 - Seattle c...

0.0 - Team Neosus

0.0 - Vancouver...

13.0 - Starstruc...

22.0 - Team Anjo...

Och Team Anjou har flest spelare med inatt?

Hursomhelst, alla har spelare, trots att långt ifrån alla lag spelar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, nej så dum är jag inte.

Klart jag kollar på tabellen, det är ju i princip det enda jag gör.... 😑

Jag undrade mer över tabellen för hur många poäng lagen tagit just den aktuella omgången. Jag har inte hittat nån sån funktion, utan tabellen visar ju bara totalsumman av säsong 1. Du publicerar dock lite sammanfattningar av hur många poäng lagen tagit under natten. En sådan liveuppdaterad tabell vore ju guld.

Det skulle nämligen vara ännu ett fönster man kan ha öppet vid sidan om Live Box Score som jag kör på alla lag jag har spelare i, samt min roster för att kontrollera att de inte missar att ge poäng för ett skott jag nyss upptäckt i Box Score 🙂

Och sedan lite riktig hockey i vlcn för att ge ett sammanhang till alla siffror 😕

I natt smäller det! Jag lovar, fast jag orkar nog inte vara uppe....

Eehhh.... LIVE SCORING är det som visar scoringen live!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hatar pittsburgh.

Fast det är mitt favoritlag.

Men de ger mig bara minuspoäng!!!!

De skulle behövt Paul Coffey nu.

I vintage fantasycup skulle jag haft:

-----Jaques Plant------

--P.Coffey---Roy Borque---

---------M.Lemieux--------

--Gretsky--------B. Hull------

X: G. Howe

Coach: Leif Boork

Link to comment
Dela på andra sajter

1 - slejnard hockey rockers jannez 3344 $37.23M 4459.00

2 - Seattle coffee grinders fidden 7293 $33.90M 4142.00

3 - Georgia Overkillers sebaztian 12207 $32.02M 3884.00

4 - VancouverDebates VancouverDebates 23140 $31.14M 3415.00

5 - Starstruck ROCKERS aROCKER 23535 $30.81M 3398.00

6 - Team Neosus Neosus 37274 $27.46M 2461.00

7 - Team Anjou with some Flames Eanjou 37781 $29.36M 2374.00

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu måste jag väl vara på väg att lämna Vancouver Debates efter mig för gott hoppas jag!?

Och gnugga mig upp till toppen där en stjärnlirare som jag hör hemma...nu går det fan inte att vara ödmjuk längre (som om jag nånsin varit det!?) 😎

FIRE! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...