Jump to content
Annons

NHL - FantasyHockey 2011 !


slejnard

Recommended Posts

Annons
  • Svar 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Jag förstår. Har inte sett mig ha det behovet ännu bara. Oftast är det en dassig back jag vill byta... mot en annan back. Eller en winger.

Fiddens fyra steg:

1) Sätt X-Stamkos som C

2) Sätt C-Crosby som X

3) Sälj C-Crosby som X

4) Köp W-Ovechkin som X

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån som vet hur det funkar med stream rent lagligt sett? Finns det fulstream, eller är allt lagligt?

det beror på.. vår danska stream är nog inte helt ok, eftersom man skickar vidare till folk... atdhe är ok att kolla på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ähh...FULL stream! Tror inte sånt är olagligt.

Nej, jag har hört att det inte ska va det. Läste ju om tipset i nån kvällstidning, nog för att de tummar på journalistiken, men de kan väl inte tumma på juridiken?

Link to comment
Dela på andra sajter

det beror på.. vår danska stream är nog inte helt ok, eftersom man skickar vidare till folk... atdhe är ok att kolla på.

Fast det är ju inget olagligt med torrent-tekniken i sig. Bara källan är legitim. Hur ska man kunna veta det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast det är ju inget olagligt med torrent-tekniken i sig. Bara källan är legitim. Hur ska man kunna veta det?

sant. klart att den danska killen fixat en laglig källa, annars skulle han ju vara en TJUUUUV! Vi kan lugnt kolla vidare 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad dåligt... fick ett meddelande på tv-n; "pga en teknisk förändring byter nu ViaSat Hocket kanalplats till nr 1. Får be dig stänga av digitalboxen i några minuter till stand by-läge." Och det var en blå banderoll med texten "ej åtkomst till kanalen", som låg ivägen för hela meddelandet också...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad dåligt... fick ett meddelande på tv-n; "pga en teknisk förändring byter nu ViaSat Hocket kanalplats till nr 1. Får be dig stänga av digitalboxen i några minuter till stand by-läge." Och det var en blå banderoll med texten "ej åtkomst till kanalen", som låg ivägen för hela meddelandet också...

Tråkigt.

Menar du att hockey paketet kostar 99:-/månad?

Är lite sugen. Kan man köpa det fristående?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tråkigt.

Menar du att hockey paketet kostar 99:-/månad?

Är lite sugen. Kan man köpa det fristående?

Ja. Och jepp, det kan man numera!

Jag har ett ViaSat Sport-paket som är ViaSat Sport, ViaSat Fotboll, ViaSat Motor och ViaSat Hockey, för 99 kr per månad!!

ViaSat Golf är den enda som inte ingår för de 99 kronorna...

Fast snart (nästa månad?) tror jag de ska höja paketpriset till 129 kr.

Men det är billigt, för det är jättebra bildkvalitet!

Jag har inte hd tv, inte ens digital tv-skärm, men digitalbox via scart.

ViaSat Sport HD ingår också, tror jag, men den kan jag inte se pga tv-ns utrustning och att boxen inte är en hd-box.

De visar mycket bra fotboll också.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Eehhh... nu är det två hockey-kanaler?!

Det hände nåt konstigt där... den hamnade inte alls på programplats 1 (från nr 112), utan klonade sig och la sig på nr 112 OCH 113.

Fast på kanalplats nr 112 är det ingen bild!

Ovechkin 2 mål och en assistent.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...