Jump to content
Annons

NHL - FantasyHockey 2011 !


slejnard

Recommended Posts

Annons
  • Svar 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

jag köpte en i morse, men jag hade bara glömt bort det 😄

Hoppas du inte sålt hjalmar, för han kommer från HV

Hjalmarsson (backen) tänkte jag sälja, tillsammans Dubinsky ©, men det blev Marleau (W) jag sålde ist för Hjalmar.

Tänkte köpa en svindyr men det fattades 0.5... Köpte James Neal (W) då.

Sitter nu med en massa pengar i kassan.

E d bra att ha?

Märker att vissa lag har man ju aldrig köpt från, Boston, Detroit, Phoenix, Trampa Bajs m.fl.

😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Hjalmarsson (backen) tänkte jag sälja, tillsammans Dubinsky ©, men det blev Marleau (W) jag sålde ist för Hjalmar.

Tänkte köpa en svindyr men det fattades 0.5... Köpte James Neal (W) då.

Sitter nu med en massa pengar i kassan.

E d bra att ha?

Märker att vissa lag har man ju aldrig köpt från, Boston, Detroit, Phoenix, Trampa Bajs m.fl.

😏

det är väl inte direkt nån fördel att ha pengar över... men om man har ett bra lag är det ju ingen nackdel heller.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, OK! Hade jag inte köpt hade jag väl haft 1 (!) spelare på isen.

Vad gör jag generellt för fel? Köper bara de som aldrig spelar, eller...??

😏😄

hehe, det är bra att ha koll på schemat och köpa spelare som har tätt schema ett tag framåt. Du hade ju en massa vancouver innan, och de spelar ganska mycket nu tror jag 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, OK! Hade jag inte köpt hade jag väl haft 1 (!) spelare på isen.

Vad gör jag generellt för fel? Köper bara de som aldrig spelar, eller...??

😏😄

Ett fel är att du köpte James Neal som spelar i Dallas, vilka endast spelar tre matcher den kommande veckan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håve-Blåve!!!! Öjöjöj

Nån som ska titta ikväll?

Jag väljer nog Atlanta-Washington, kul att se Kovalchtjschjukkkk vs Ovättschkin. Enda jobbiga är att jag måste upp vid 7 imorrn...

jag ska osså se oveschking, fast förra gången var ju nick backstrom bäst 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett fel är att du köpte James Neal som spelar i Dallas, vilka endast spelar tre matcher den kommande veckan.

Jo, jag vet att 3-4 lag spelar fyra matcher.

Jag köpte en annan också, som spelar 2 matcher... Kopitar, LA. Första gången jag köper en Los Angeles-snubbe.

HAHA.

Men jag bygger på sikt.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Egentligen tror jag att man aldrig ska byta spelare... för kollar jag på mina spelares nuvarande SNP-summor så hade de haft 3093 poäng om jag haft detta laget från början. Vi vet ju alla vad det hade inneburit...

för mitt lag hade siffran blivit 3998 p.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm, målvakten är väldigt viktig. Craig Andersson har ju över 1000 poäng totalt, jämför det med Ovechkins 875 poäng. Och då har ju Ovechkin ett löjligt bra poängsnitt.

Jag bytte ut min målis Kipprusof till slut, han har varit dålig bägge matcherna jag sett med Flames, och var onödigt dyr. Skulle behöva ett gäng trades för att få ordning på mitt lag, det kommer se bra ut på papperet om två veckor. Tänkte lite fel i början, och får sota för det nu. Men gissa om vi blir farliga säsong 2!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Under "financial" under total buy... vad betyder det? Är det hur många gånger någon köpt spelaren ifråga? Mitchell, backen Vancouver, är jag ENSAM om att ha köpt. Kopitar har köpts över 600 gånger!!

tror det är senaste dygnet typ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...