Jump to content
Annons

NHL - FantasyHockey 2011 !


slejnard

Recommended Posts

Annons
  • Svar 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Vad intressant detta spelet hade varit om man inte kunde köpa spelare i vår serie som någon annan hade.

Jag är helt borta på en del menyer här...hur ser jag hur många points jag drar in per omgång?

Och jag ser inte vilka lirare ni andra har, kan man det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Uhhh, det var ingen bra natt. Sist igen, och jag har redan gjort två byten som känns riktigt onödiga.

Cred till mig som fortfarande tycker det är skitkul med salarycup ☺️ !!

Nollställs räkneverket inför säsong två och Stanley Cup? Vore lite tråkigt, fast bra för mig 🙂

Här är en stor spelare som fick mig intresserad av Nhl som liten grabb på 80-talet,

Tydligen så har han öppnat upp sitt hem för Sidney Crosby och fungerar som extrapappa/mentor.

Motståndarna och deras fans insinuerar att skälet till att de bor ihop är något annat..... 😮

Redigerat av Anjou
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är helt borta på en del menyer här...hur ser jag hur många points jag drar in per omgång?

Och jag ser inte vilka lirare ni andra har, kan man det?

Om du tittar på din line-up så har du längst upp en datum-linjal, strax under till vänster finns en liten ruta som heter SNP. Där står poäng för det aktuella datumet.

Vad gäller att se andras spelare, så kan man bara se bakåt i tiden verkar det som.

Link to comment
Dela på andra sajter

OS-uppehållet har nämnts, men jag vet inte riktigt. Detta står iaf på FAQ-avdelningen.

"Salary Cap Hockey Challenge: Season 1 includes all games from the start of the season(Thursday, October 1) until the last game before Christmas break(Wednesday, December 23)."

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta står iaf på FAQ-avdelningen.

Har alltid undrat om det initialt var någon finnig pubertal hormonstinn nisse med snorren framme som satt och funderade ut vad dylika frågaavdelningar skulle heta.

Antagligen hade han saftiga bilder på väggarna som inspiration i skapelsens ögonblick.

//:debatt

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, så du köpte en!

Jag köpte en du har redan också - vad schizofren han måste känna sig...

😏

jag köpte en i morse, men jag hade bara glömt bort det 😄

Hoppas du inte sålt hjalmar, för han kommer från HV

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...