Jump to content
Annons

NHL - FantasyHockey 2011 !


slejnard

Recommended Posts

Annons
  • Svar 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Oj, har Overkill tagit ledningen från Anjou! 😮

1 Georgia Overkillers overkill 424 $39.87M 4669.00

2 Baltimore Towers Eanjou 1129 $37.00M 4316.00

3 Amazing Whitehorse fidden 1321 $36.09M 4249.00

4 VancouverDebates VancouverCanucks/Debatt 1862 $40.14M 4061.00

5 therocker s(AINT) therocker 4468 $28.54M 3223.00

6 aROCKER FIRESTICKS aROCKER 5021 $29.03M 2929.00

7 Slejman Slejman 5185 $27.04M 2784.00

Mitt FV stiger, samtidigt som jag halkar efter än mer i poäng.

Link to comment
Dela på andra sajter

Usch, nu börjar Anjou närma sig! Dålig dag igår, två spelare som gick minus. Dock har jag gått om debatt i franchise value nu.

Riktigt jobbigt med bara två trades i veckan. har så många byten jag vill göra. 😕

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

1

Georgia Overkillers

overkill 509 $40.50M 4717.00

2

Baltimore Towers

Eanjou 867 $37.29M 4536.00

3

Amazing Whitehorse

fidden 1371 $36.55M 4330.00

4

VancouverDebates

VancouverCanucks 1867 $40.28M 4152.00

5

therocker s(AINT)

therocker 4402 $28.40M 3328.00

6

aROCKER FIRESTICKS

aROCKER 5043 $28.93M 2979.00

7

Slejman

Slejman 5202 $26.66M 2854.00

Ja, fan vad jobbigt det är med 2 trades. Jag satte mig själv i klistret för ett par veckor sedan, gjorde några onödiga byten som kostade både i poäng och FV, sånt har man inte råd med med en glödhet Overkill och en jagande Fidden i ligan.

Viktigt i natt att jag plockade in lite, man behöver ju lägga sig i luftdraget för att kunna köra förbi. 😛

PÅ tal om FV, såg på den totala leaderboarden att det är en snubbe som har 54.71 millar:),läskigt mycket.

Å andra sidan kan man utgå från att de köper trades, så det är ju lite fusk.

Ser nu ut som att det handlar om 4 lag i tätstriden, och 3 i botten. Ge inte upp Debatt!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, fan vad jobbigt det är med 2 trades. Jag satte mig själv i klistret för ett par veckor sedan, gjorde några onödiga byten som kostade både i poäng och FV, sånt har man inte råd med med en glödhet Overkill och en jagande Fidden i ligan.

Viktigt i natt att jag plockade in lite, man behöver ju lägga sig i luftdraget för att kunna köra förbi. 😛

PÅ tal om FV, såg på den totala leaderboarden att det är en snubbe som har 54.71 millar:),läskigt mycket.

Å andra sidan kan man utgå från att de köper trades, så det är ju lite fusk.

Ser nu ut som att det handlar om 4 lag i tätstriden, och 3 i botten. Ge inte upp Debatt!!!

Verkligen. Har massa spelare jag vill byta ut, men fan det går ju inte. 54 miljoner är sjukt mycket, men om man byter säkert 5 gånger minst i veckan så ja, varför inte... Kan tänka mig att några som är i toppen i princip har fullt lag varje dag.

600 ner till debatt känns långt, men samtidigt har han bara 200 upp till fidden som har 200 upp till dig som har 200 upp till mig. Och tänker man så är det helt plötsligt inte så långt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkligen. Har massa spelare jag vill byta ut, men fan det går ju inte. 54 miljoner är sjukt mycket, men om man byter säkert 5 gånger minst i veckan så ja, varför inte... Kan tänka mig att några som är i toppen i princip har fullt lag varje dag.

600 ner till debatt känns långt, men samtidigt har han bara 200 upp till fidden som har 200 upp till dig som har 200 upp till mig. Och tänker man så är det helt plötsligt inte så långt.

565 poäng om jag får be, Mister! 😠

Sedan har det väl ingen betydelse vilken FV man har. Man får väl ingen bonus för den sakens skull?

Jag har nämnt det några gånger bara för att det är roligt att vara bäst på något.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 Georgia Overkillers overkill 331 $40.57M 5012.00

2 Amazing Whitehorse fidden 840 $36.81M 4708.00

3 Baltimore Towers Eanjou 889 $36.89M 4687.00

4 VancouverDebates VancouverCanucks 1525 $40.10M 4427.00

5 therocker s(AINT) therocker 4617 $28.27M 3363.00

6 aROCKER FIRESTICKS aROCKER 4784 $28.88M 3268.00

7 Slejman Slejman 5301 $26.09M 2868.00

Ptja, fidden är bra nära nu. Det jobbiga i det hela är ju att han ändå är ganska passiv och har 5(!) trades över. Imponerande!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det jag är minst nöjd med är att jag lyckats göra alla fel på målvaktssidan.

Skaffade Neuvirth i början av spelet, och tänkte bara invänta att Varlamov skulle bli frisk, för han var ju no 1 på förhand.

Mycket nöjd cashade jag in miljonen som neuvirth stigit och satte in Varlamov som nu var frisk, bara för att se Neuvirth spela strålande och stiga ännu mer i värde.

Valde då C Price i montreal som så fort jag fick honom började spela dåligt, växlade sen tillbaka till Neuvirth som haft en räddningsprocent på typ 0.80 % sen jag haft honom, samtidigt som C Price börjat storspela igen.....

Usch...., liknande tabbe med Kris Letang. Köpte honom innan han blev "het" för 1.11 mil och läste sen att han var skadad och sålde honom för 2.12 mil. Kände mig nöjd och tänkte köpa tillbaks honom när han var frisk billigt. Felet var att han verkade inte vara skadad trots allt, så nu är han värd nästan 5 mille....

Sen har man ju också haft tur med en del köp, så man ska inte klaga... 😛

Det är ju trots allt en hel del flyt som krävs även om man är väl insatt....

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, tur för mig:)

Det var svårt att göra byten tycker jag..., hade velat ha 4 trades minst...

Man får väl acceptera att vissa inte kommer spela så mycket, samt tappat FV.

Känns som att jag behöver lite flyt för att kunna ta mig förbi, det går inte på skicklightet är tydligt 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Suck... Gjorde precis bort mig. Sålde en spelare som spelar i natt och köpte en som spelar först imorgon. 😏

hans initialer är DD. det är jag helt säker på. jag känner dig.

edit: den nya alltså.

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

hans initialer är DD. det är jag helt säker på. jag känner dig.

edit: den nya alltså.

Det vore fegt.... 😑

Nattuggla som jag är idag så kan jag rapportera att Georgia OK kommer leda stort imorgon.

Philadelphia-Tampa står 7-7 efter 2 perioder.

En viss jävel i Tampa har ännu så länge gjort 3 mål och 2 ass.

Eftersom alla verkar ha denna jävel till spelare kommer jag nog halka ner till 4e plats. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Det jag är mest nöjd med hittills är att jag köpte Bobrovsky för 0.56M. Fast det hade ju varit ännu bättre om man köpt Tim Thomas för 0.56M xD

(fast han har iofs aldrig varit så billig)

Det allra bästa fyndet var att jag FICK 1 miljard USD när jag i början av spelet skulle köpa Ovechkin,

fast det fick jag ju inte... pPpPPPpPpPPPppiiiPpPPppPPPIiIIipPppP....

*spinner vidare på ologiken ovan*

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...