Jump to content
Annons

Samarbete i Malmö

Recommended Posts

Muncken87 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hej tänkte om det fanns nån intresserad av att samarbeta i malmö, inget internetsamarbete eftersom enligt mig så funkar det inte.

Tänkte om nån som är intresserad av att göra hardstyle,hands up,dansband tex som kanske bor nära centrum ,,

Jag använder mig av Ableton i 3 år nu men kan FL Studio ochså

så om du känner att detta vore kul o hade velat lägga tid på det , så skriv gärna.

Alex

Redigerat av Muncken87
  • 1 månad senare...
Annons
Postat
Hej tänkte om det fanns nån intresserad av att samarbeta i malmö, inget internetsamarbete eftersom enligt mig så funkar det inte.

Tänkte om nån som är intresserad av att göra hardstyle,hands up,dansband tex som kanske bor nära centrum ,,

Jag använder mig av Ableton i 3 år nu men kan FL Studio ochså

så om du känner att detta vore kul o hade velat lägga tid på det , så skriv gärna.

Alex

Det är lugnt Alex, jag klarar mig, för du tåler ju inte kritik 🙂

Muncken87 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Jag söker folk som är seriöst intresserade av att samarbeta. Det innebär att man ska hjälpa, stötta och visa varandra RESPEKT i vår musikproduktion.

Konstruktiv kritik är lika välkommet som beröm. Att bara nedvärdera, i alla lägen och inte ha kapacitet att tala om vilka förbättringar som kan göras för att få arbetet att framskrida är en stor brist.

Trevlig Dag

Redigerat av Muncken87

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.