Muncken87 (oregistrerad) Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 (redigerat) Hej tänkte om det fanns nån intresserad av att samarbeta i malmö, inget internetsamarbete eftersom enligt mig så funkar det inte. Tänkte om nån som är intresserad av att göra hardstyle,hands up,dansband tex som kanske bor nära centrum ,, Jag använder mig av Ableton i 3 år nu men kan FL Studio ochså så om du känner att detta vore kul o hade velat lägga tid på det , så skriv gärna. Alex Redigerat 15 september 2009 av Muncken87
Naico Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Hej tänkte om det fanns nån intresserad av att samarbeta i malmö, inget internetsamarbete eftersom enligt mig så funkar det inte. Tänkte om nån som är intresserad av att göra hardstyle,hands up,dansband tex som kanske bor nära centrum ,, Jag använder mig av Ableton i 3 år nu men kan FL Studio ochså så om du känner att detta vore kul o hade velat lägga tid på det , så skriv gärna. Alex Det är lugnt Alex, jag klarar mig, för du tåler ju inte kritik 🙂
Muncken87 (oregistrerad) Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 (redigerat) Jag söker folk som är seriöst intresserade av att samarbeta. Det innebär att man ska hjälpa, stötta och visa varandra RESPEKT i vår musikproduktion. Konstruktiv kritik är lika välkommet som beröm. Att bara nedvärdera, i alla lägen och inte ha kapacitet att tala om vilka förbättringar som kan göras för att få arbetet att framskrida är en stor brist. Trevlig Dag Redigerat 18 oktober 2009 av Muncken87
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.