Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Jag tycker synd om de stackars arbetarna... Vilken hemsk arbetsmiljö... 😉

Postat
Jag tycker synd om de stackars arbetarna... Vilken hemsk arbetsmiljö... 😉

Jag tycker det ser bra mycket trevligare ut än vad jag tidigare hade trott. Kunde

sett bra mycket värre ut.

Postat
Jag tycker det ser bra mycket trevligare ut än vad jag tidigare hade trott. Kunde

sett bra mycket värre ut.

Håller med. Har sett bra mycket värre miljöer. Rent och snyggt.

DieHard (oregistrerad)
Postat

Eller bara en städning innan filmningen? De skulle väl knappast göra reklam för sig med en skitig fabrik. Kanske är hyfsat rent är annars med men vem kan säga med säkerhet? Oavsett är det mer eller mindre slavlöner de arbetar för i alla fall.

Postat

Ser ju ut som en vanlig fabrik. Brukar titta på How It´s Made på Discovery och där har man sett fabriker som ser betydligt tråkigare ut. Att stå vid ett band och sortera ut majskorn är förmodligen mycket tråkigare.

Men det är klart, att jobba vid ett löpande band är säkert skittråkigt, oavsett om man bygger växellådor till en Volvo eller billiga mixerbord till oss.

Postat

Det är så det ser ut på de flesta kinesiska fabriker, där förmodligen typ 80-90% av världens elektronik byggs ihop... Fabrikerna som bygger åt Behringer har förmodligen varken bättre eller sämre arbetsvillkor än genomsnittet.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.