sadomachine (oregistrerad) Postat 16 september 2009 Dela Postat 16 september 2009 Gå till en butik och prova en ESP och en LTD, så känner du skillnaden.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SlashAE Postat 16 september 2009 Trådstartare Dela Postat 16 september 2009 Du har en god smak som lirar på blackjack du med. 😉 Nej förstår inte heller varför han inte gillar dem. De är lättspelade, bra mickar och bra pris också. Och de funkar till gubbrock-metal. Har aldrig provat nån schecter gitarr, de låter säkert grymt. Men jag gillar inte utseendet på dem. Föredrar mer kända märken, typ Gibson eller Fender Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 september 2009 Dela Postat 16 september 2009 Schecter är väldigt tunga att hålla så det kan vara värt att tänka på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 16 september 2009 Dela Postat 16 september 2009 Den där var fin. ESP gör verkligen fina instrument. Själv har jag en sådan här och den kan fås att låta riktigt tungt men även bra som 'allround': ESP ECLIPSE II //KG Den tyckte jag var snygg. Det finns ju beg Gibson Les Paul med. svinsnygga och går att ha till allt. Aktiv mickar? Låter inte kul... Kör med lite råa pedaler när du kör ditt eget heavyrace så blir det bättre med vanliga bra mickar. (Min lilla åsikt) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 16 september 2009 Dela Postat 16 september 2009 Schecter är väldigt tunga att hålla så det kan vara värt att tänka på. Nej det är dem inte alls. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 16 september 2009 Dela Postat 16 september 2009 Har aldrig provat nån schecter gitarr, de låter säkert grymt. Men jag gillar inte utseendet på dem. Föredrar mer kända märken, typ Gibson eller Fender De har flera olika utseendemässigt. Men tyvärr om man vill testa så brukar det i vanlig ordning när det gäller Sverige utbudet vara skralt. Men okänt eller halvokänt märke är inte Schecter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 september 2009 Dela Postat 16 september 2009 Nej det är dem inte alls. Jo det är dom visst! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JonasW Postat 22 september 2009 Dela Postat 22 september 2009 Min 006 är inte ett dugg tung iaf, min ibanez är tyngre... förbannat snygg är den också 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 22 september 2009 Dela Postat 22 september 2009 Min 006 är inte ett dugg tung iaf, min ibanez är tyngre... förbannat snygg är den också 🙂 Han vräker bara ur sig för att ha något att säga(=ingenting). Säkert heller aldrig spelat på någon ens. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 22 september 2009 Dela Postat 22 september 2009 Den tyckte jag var snygg. Det finns ju beg Gibson Les Paul med. svinsnygga och går att ha till allt. Aktiv mickar? Låter inte kul... Kör med lite råa pedaler när du kör ditt eget heavyrace så blir det bättre med vanliga bra mickar. (Min lilla åsikt) Den är riktigt snygg. Just den har jag aldrig sett i butik heller. Finns allt för många modeller av olika märken som aldrig dyker upp i svenska butiker. Mycket irriterande när det finns de som man vill testa och se om man vill ha dem. Man vill inte skicka efter någon som man inte testat och säker att den passar en helt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 22 september 2009 Dela Postat 22 september 2009 Min 006 är inte ett dugg tung iaf, min ibanez är tyngre... förbannat snygg är den också 😄 Dom jag har provat har varit ganska tunga tycker jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 22 september 2009 Dela Postat 22 september 2009 Ovanligt klen då som en tioårig flicka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 22 september 2009 Dela Postat 22 september 2009 Ovanligt klen då som en tioårig flicka. Ja å stark som en 35 årig karl när jag spelar på en Fender... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oreh Postat 22 september 2009 Dela Postat 22 september 2009 palindrom kallas det tror jag... OT: palindrom är ord som är likadana framlänges och baklänges Rör, Raggar, Anna och Otto. Du vet du det oxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 22 september 2009 Dela Postat 22 september 2009 En rätt så diskret gura, skulle jag vilja påstå... Kanske inte som dess lirare, men ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnie Postat 23 september 2009 Dela Postat 23 september 2009 En rätt så diskret gura, skulle jag vilja påstå... Kanske inte som dess lirare, men ändå. Aaargh, vilket missfoster!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 23 september 2009 Dela Postat 23 september 2009 Får mardrömmar av en så hemsk gura. Urk! Vem vill äga en sådan ful en? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 september 2009 Dela Postat 23 september 2009 Haha snygg gitarr. Är det Prince som äger den månntro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troppus Postat 23 september 2009 Dela Postat 23 september 2009 Den här är ju inte så extrem, ganska mild! Är det Batmans gitarr? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 23 september 2009 Dela Postat 23 september 2009 Haha snygg gitarr. Är det Prince som äger den månntro. Ja han hade någon liknande vill jag minnas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MkIV Postat 28 september 2009 Dela Postat 28 september 2009 Håller med om ESP Eclipse, men det kan vara lite svårt att hitta dem så billigt att de funkar med din budget... Annars tycker jag att du får jäkligt mycket gitarr för pengarna om du kollar in Ibanez - här är en rikgigt trevlig gura: http://www.thomann.de/se/ibanez_art520_hs_ltd.htm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.