GeckoYamori Postat 18 december 2004 Postat 18 december 2004 Jag vägrar att installera Quicktime igen :-/
slaptap Postat 18 december 2004 Postat 18 december 2004 Jag vägrar att installera Quicktime igen :-/ Har slängt ut det här åxå, för tid och evighet...
VacUm Postat 18 december 2004 Postat 18 december 2004 Jag vägrar att installera Quicktime igen :-/ Har slängt ut det här åxå, för tid och evighet... Samma här.. :/ Realplayer och Qucktime är av ondo!
Kringlan Postat 18 december 2004 Postat 18 december 2004 Synd, haha den är obetalbar den där låten 😄 hahaha 😆😄😛
osiris Postat 18 december 2004 Postat 18 december 2004 Ahahahaha... fy fan va rolig 😛 Jag kan tala om att quicktime är bättre än mycket 😆
Tokas Postat 18 december 2004 Postat 18 december 2004 Jag vägrar att installera Quicktime igen :-/ Har slängt ut det här åxå, för tid och evighet... Samma här.. :/ Realplayer och Qucktime är av ondo! Det är därför jag använder K-Lite Mega Codec-pack. Med det kan du spela upp ALLA media-filer i din normala mediaspelare, INKLUSIVE Realtime och Quiktime-filer. http://www.free-codecs.com/download/K_Lite..._Codec_Pack.htm
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 18 december 2004 Postat 18 december 2004 Genialiskt! 🙁😆 Först fattade jag inte, trodde det var på allvar... "Pick up the mic, and rock this jam!" 😆😆 Rapparen är bäst! "just like mistletoe I'm totally hung!" 😆😆
lavrell Postat 18 december 2004 Postat 18 december 2004 Jag vägrar att installera Quicktime igen :-/ Har slängt ut det här åxå, för tid och evighet... Samma här.. :/ Realplayer och Qucktime är av ondo! Det är därför jag använder K-Lite Mega Codec-pack. Med det kan du spela upp ALLA media-filer i din normala mediaspelare, INKLUSIVE Realtime och Quiktime-filer. http://www.free-codecs.com/download/K_Lite..._Codec_Pack.htm ett sånt där codecpac har jag letat länge efter 🙁 tack för tipset
Johan Royen Postat 18 december 2004 Trådstartare Postat 18 december 2004 Bästa: "I was underneath the M-I-S-T-L-O-E"
VacUm Postat 18 december 2004 Postat 18 december 2004 1. TACK för codecen. Varför har man inte alltid haft den? 2. Så klockren låt/video. Hundra poäng.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.