Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

PĂ„ tisdag kommer Hellvalla Burn att spelas i "Kronobergstoppen" (http://www.sr.se/kronoberg/) och det blir förmodligen en direktsĂ€nd intervju med eders undertecknad. Lyssna om ni har möjlighet och rösta gĂ€rna... jag brukar inte fiska efter röster men tycker du det vi gjort Ă€r bra sĂ„ lĂ€gg en röst vettja. Tycker du inte det Ă€r bra sĂ„ behöver du ju inte lyssna heller. 😆

Redigerat av Hellpig
Annons
Postat

Eftersom jag lever i en dimension dÀr tid inte existerar som fysiskt fenomen sÄ glömde jag bort att ni vanliga mÀnniskor behöver denna för att kunna orientera er. Jag fick ingen exakt tidsangivelse men strax efter kl 0900, tyckte jag att han sa. Men det borde gÄ att lyssna pÄ i efterhand via nÀtet, sÄ glöm inte det KWS. Annars kanske jag rippa det frÄn webbradion och brÀnna ut det pÄ en CD Ät dig men omslaget fÄr du faktiskt fixa sjÀlv.

sadomachine (oregistrerad)
Postat

Vad Ă€r det för andra storheter ni tĂ€vlar mot denna veckan?, bara för att jag bor i VĂ€xjö sĂ„ har jag inte riktigt koll pĂ„ alla kronobergsband.. 😕

DieHard (oregistrerad)
Postat

NjĂ€ det ska vĂ€l vara mp3 killed the CDstar? đŸ€Ș

Postat

Heja, Hellpig! 🙂

Var nu en riktigt dryg "rockstar" under intervjun... Drick dig halvlarmad, och dra skĂ€mt om kor i Bombay, rörmokare och rymd-björnar... 😆🙂

Postat
PĂ„ tisdag kommer Hellvalla Burn att spelas i "Kronobergstoppen" (http://www.sr.se/kronoberg/) och det blir förmodligen en direktsĂ€nd intervju med eders undertecknad. Lyssna om ni har möjlighet och rösta gĂ€rna... jag brukar inte fiska efter röster men tycker du det vi gjort Ă€r bra sĂ„ lĂ€gg en röst vettja. Tycker du inte det Ă€r bra sĂ„ behöver du ju inte lyssna heller. 😠

HÀrligt, men fÄr jag tag pÄ den kanalen tro!?

/aROCKER

Postat

SÄ dryg var jag nog inte nu, satt pÄ tÄget pÄ vÀg hem till VÀxjö med feber... men bortsett frÄn en ynklig liten lögn sÄ gick det vÀl rÀtt bra. Men det var nog tur att jag inte försökte mig pÄ att rapa upp alla medlemmarnas efternamn, det hade nog garanterat blivit fel i mitt tillstÄnd.

Detta Àr vad som spelades;

09:08

Victoria Fundin & Gabriel Jensen

"Nr 1 From another planet"

09:16

Mari Gustavsson

"Nr 3 Aldrig försent"

09:22

Helvalla Brunn

"Midnight crisis"

09:27

Flashback

"Det var dÄ"

... finns ej ute pÄ webben Ànnu. NU. Skall jag gÄ o lÀgga mig...

Postat
Å en snabb till för de som vill lyssna pĂ„ webben sedan; nĂ€r; om; det blir tillgĂ€ngligt:

http://www.sr.se/kronoberg/

Det var pÄ morgonen alltsÄ, hm!

Ok kollar upp lÀnken dÄ.

Fire!

/aROCKER

Postat
LÀt ju jÀttebra det dÀr, du gjorde bra ifrÄn dig tycker jag!

Krya pÄ dig nu!

Danke! 😕

Postat

Jag hÄller med "Wetter" Det gjorde du bra Magnus,

du lĂ€t sĂ„ dĂ€r lagom rockstjĂ€rnedryg 😕

Mvh

Björn

• 2 veckor senare...
Postat
Nu har jag lyssnat. SmĂ„lĂ€ndsk dialekt Ă€r tufft đŸ„°

Jag hĂ„ller definitivt inte med men tackar Ă€ndĂ„. 😉

Postat
SmÄlÀndsk dialekt Àr tufft

Haha! Ja, sĂ€rskilt radioprataren, nĂ€r han skulle uttala projektnamnet: HĂ€llvallaah... BÖÖÖN! đŸ˜‰đŸ„°

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.