debatt Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 (redigerat) Som alla vet är det ju KYRKOVAL söndag nästa vecka. Man väntar sig väl en enorm uppslutning som vanligt, vilket kan innebära... ...jag vet inte.... att 1.02 procent röstar? 😄 Har ni tänkt över hur ni ska rösta? Jag röstade en gång på tre män med långt vitt skägg - de påminde om ZZ Top - det var nog därför. 😄 //:debatt Redigerat 11 september 2009 av debatt
Fidden Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 Kyrkovalet är bra tycker jag, för då får man en anledning att gå ur kyrkan.
debatt Postat 11 september 2009 Trådstartare Postat 11 september 2009 Kyrkovalet är bra tycker jag, för då får man en anledning att gå ur kyrkan. Hur menar du nu? Vårt kyrkoval sker inte INNE i kyrkan - så då kan man ju inte gå ur kyrkan... 🙂
Fidden Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 Hur menar du nu?Vårt kyrkoval sker inte INNE i kyrkan - så då kan man ju inte gå ur kyrkan... 🙂 Du vet vad jag menar, tokstolle 😛
debatt Postat 11 september 2009 Trådstartare Postat 11 september 2009 Nu har jag bestämt hur jag ska rösta. Det var ju skitlätt!
tordA Postat 12 september 2009 Postat 12 september 2009 Nu har jag bestämt hur jag ska rösta. Det var ju skitlätt! du lägger din röst på gud ?
debatt Postat 12 september 2009 Trådstartare Postat 12 september 2009 Låter som om SD har halva inne. På dig?
debatt Postat 12 september 2009 Trådstartare Postat 12 september 2009 (redigerat) Låter som om SD har halva inne. Menar du att du har läst att det går bra för dem och att de tar platser eller tror du jag kommer rösta på dem? Redigerat 12 september 2009 av debatt
SadamJR Postat 12 september 2009 Postat 12 september 2009 Menar du att du har läst att det går bra för dem och att de tar platser eller tror du jag kommer rösta på dem? Jag tror du röstar på KD.
Fidden Postat 12 september 2009 Postat 12 september 2009 Hmm, man kanske skulle rösta innan man går ur ändå... Ställer humanisterna upp?
debatt Postat 12 september 2009 Trådstartare Postat 12 september 2009 (redigerat) KD..heter det inte TDK...? Maxell finns ju också. Som analogportaband använde/r jag dock alltid Sony UX-Pro. Som CDR har jag både Maxell, Verbatim, TDK och andra, men vid produktion blir det faktiskt Sony där också. Redigerat 12 september 2009 av debatt
Analogfreak (oregistrerad) Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 Jag ska rösta på ett analogt parti
Dingbats Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 Eftersom jag skiter fullständigt i hela grejen tänkte jag rösta på "Norgedemokraterna". För man kan väl frihandsrösta på vad som helst där också precis som i riksdagsval eller?
debatt Postat 13 september 2009 Trådstartare Postat 13 september 2009 Eftersom jag skiter fullständigt i hela grejen tänkte jag rösta på "Norgedemokraterna". För man kan väl frihandsrösta på vad som helst där också precis som i riksdagsval eller? Jag tror det! Och får de tillräckligt med röster så vinner ju dom! Måste inte ett sånt förslag realiseras sedan då, dvs. bildas en sådan Förening/Parti?
debatt Postat 20 september 2009 Trådstartare Postat 20 september 2009 Ska rösta idag tror jag, eftersom jag hittade röstkortet jag hade förlagt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.