Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej alla!

Så här är det, jag har en skoluppgift som är att jag ska skriva musiken till en svensk text och spela in det och det måste vara med sång.

Grejen är den att jag inte ser mig själv som en bra sångare och den här låten passar dessutom verkligen inte till min röst.

Så ja vad jag söker nu är alltså en person som skulle kunna tänka sig att vara så väldigt trevlig så att han eller hon skulle vilja lägga sång på den här lilla låten.

Den ska vara inne måndagen den 21 september och jag har inga större krav på vilken typ av röst du har, men låten är en pianoballad på demostadium med lite stråkinstrument så det är ju bra om du som är intresserad gillar att sjunga småsorgsna ballader.

Jag lovar såklart att inte publicera låten med din sång på om du inte vill, den kommer bara att skickas till läraren och jag behöver inte nämna ditt namn om du inte vill såklart.

Om det är någon som är intresserad så är jag mycket glad. Låten är bara en vers samt refr (någon minut lång) och jag kan skicka i olika tonarter så du kan få känna in vad som passar din röst samt en där melodin spelas så du fattar hur den ska gå.

Och text såklart.

PM:A mig om du är intresserad.

Annons
Postat

Tydligen kan jag inte skicka ett medelande till dig.

Jag tror dock att om du skickar text och låt till mig blir det ett bra jobb:

anders3d@yahoo.se heter jag. Jag gör ett bra jobb om du vill.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.