Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Sådär, tänkte förgylla imacen med nytt os, Snowleopard.

Några frågor:

Hur är det med drivisar till rex ljudkort?

Så vitt jag hajjar så är Snow skrive

et för 64 bitar, nyttjar logic 8 det?

Blir datorn snabbare med Snow?

Annons
Postat
Sådär, tänkte förgylla imacen med nytt os, Snowleopard.

Några frågor:

Hur är det med drivisar till rex ljudkort?

Så vitt jag hajjar så är Snow skrive

et för 64 bitar, nyttjar logic 8 det?

Blir datorn snabbare med Snow?

Jag hade samma oro som dig innan jag installerade SL. Motus drivrutiner (som jag har) har faktiskt fungerat bättre för mig, inte lika mycket tjafs längre. Hur det är med rex vågar jag inte svara på, men kolla på deras hemsida!

Min gamla macbook pro känns mycket fräschare med SL, speciellt uppstart och avstängning går sjukt fort nu. Allt händer mer direkt. Kan verkligen rekommendera att uppgradera, det enda problemet jag haft är att viss programvara inte fungerat eftersom den försöker validera med java 1.5, dock har dom flesta varit snabba på att fixa detta. Cyberduck som jag använder är nu uppdaterat och fungerar utmärkt. Stillwell-pluggarna är på gång att uppdateras vet jag, dom väntar jag på också, gillar dom.

Annars har jag inte haft några som helst problem, kör logic 9 med diverse gamla plugins.

Postat

Cool:)

Antar att det blir att köra med det!

Det är väl 64bitarna som gör att datorn känns snabbare o stabilare?!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.