Jump to content
Annons

Addic59 fösvinner ett tag.

Ken Kängström

Recommended Posts

Hejsan.

Kanske inte så många som bryr sig men de som är vana att se mina inlägg kanske vill veta.

Det tragiska har hänt. Har förlorat min flickvän och är förkrossad. Kommer ta en paus från detta forum, bygget av min studio, och bandet.

Stortrivs verkligen på detta forum. Men när det tragiska inträffar har man svårt att se nöjet med det mesta.

Om någon skulle undra 🙂

Tack för ett underbart forum och fantastiska människor här.

Sköt om er.

MVH//Kenny

Dela på andra sajter

Annons

Shit mannen! 😄

trist för dig! Men klyschigt nog så blir allt bra tillslut 🙂

sen kommer du ju ha en helt ny inblick i att skriva låtar om förlorade kärlekar (om detta nu är en fördel)

ifall du lämnar ett tag kommer iaf jag sakna dina tajta riff 🙂

sköt om dig!

Dela på andra sajter

Vi finns kvar här för dig... när dimman lagt sig och du sedan upptäcker att det finns en lång kö med brudar som väntar på dig runt hörnet 🙂

*suck* ..men jag vet hur j&%¤#"la tungt allting blir.. 😄

Tack för era kommentarer. Jag vet inte varför men på något sätt känns det bra när andra vet.

Och brudar finns det gott om. Jag kommer nog titta förbi lite då och då när jag känner mig på bättre humör =).

Dela på andra sajter

Shit mannen! 😄

trist för dig! Men klyschigt nog så blir allt bra tillslut 🙂

sen kommer du ju ha en helt ny inblick i att skriva låtar om förlorade kärlekar (om detta nu är en fördel)

ifall du lämnar ett tag kommer iaf jag sakna dina tajta riff 🙂

sköt om dig!

Tack så mycker =).

Jo jag får väl köra på en kärleks ballas haha. Klassiskt men det går hem =).

Riffen kommer tillbaka. Count on it =).

Dela på andra sajter

Föerjävligt.. samma sak hände mig..

Alla mina senaste låtar handlar om det faktiskt... kanskke ingen som märker då jag skriver rätt underliga texter.

Lycka till!.. det är faktiskt förjävligt, oavsett om man blir dumpad helt plötsligt eller om man går med på det... Man måste bli en människa igen, inte två. Och börja bli kompis med sig själv igen.. fyfan.

Dela på andra sajter

Sorry Addic59! Lessen för din skull, förstår om det känns tungt och bara en sak i världen som betyder nåt just nu.....

...men som sagt...

Här e några tips från en som varit där själv:

1. Deppa gärna ihop en stund, kolla in depptråden här för lite riktig självömkanmusik. Riktigt vältra dig i sentimentalt dravel

2. Sprit fyller helt klart en funktion här

3. Gör dom där prylarna som du ville göra själv eller med polarna, som flickvännen inte supportade

4. Koncentrera dig på dig själv, tjacka ett par nya dojor och kör lite styrketräning

5. Kom tillbax hit till forumet som en ny man! OM du har tid för alla nya brudar som jagar dig......

Dela på andra sajter

Kringlan:

Jag håller med om att det är födjävligt. Man vet inte riktigt vart man ska ta vägen. Försöker hitta en lösning men man inser snabbt att det inte finns någon.

Midori:

Jo tack. Ingen vill vara med om detta, även om de flesta råkar ut för det ändå.

tryff:

Som det känns nu så kommer det nog dröjja ett tag. Snackat mycket med vänner och familj idag. Det är skönt att få kommentarer och uppbackning överallt. Även här.

hammagrella:

Dina råd kommer jag att föjla kan jag meddela. Sitter just nu med spritflaskan i näven =). Tack för råden. Jag tror att dom kan hjlpa en hel del.

Tokas:

Förr eller senare kommer det att ordna sig. Det är bara att hålla ut vägen dit som är lite knepig.

Dela på andra sajter

Trist, Addic 59! 🙂 Annars finns vi andra här. Det kanske lättar upp litegrann att läsa våra förvirrade inlägg? Du behöver ju inte skriva själv. Jag ställer till fullo upp på Hammagrellas lista över tänkbara åtgärder. Då jag vet lite om Din musiksmak vet jag att det finns en del goda alster i Din skivsamling som kan skänka tröst och tjäna som peppning! 😛

Dela på andra sajter

Trist, Addic 59! 🙂 Annars finns vi andra här. Det kanske lättar upp litegrann att läsa våra förvirrade inlägg? Du behöver ju inte skriva själv. Jag ställer till fullo upp på Hammagrellas lista över tänkbara åtgärder. Då jag vet lite om Din musiksmak vet jag att det finns en del goda alster i Din skivsamling som kan skänka tröst och tjäna som peppning! 😛

Jo visst hjälper det massor. Jag kommer nog lyssna på Winnerbäcks "kom änglar" en del. Det var ju frugans och min låt. Även att jag är hårdrockare. =).

Lyssna på texten om ni inte har lagt märke till den innan. Den berör verkligen de flesta. Drabbade och inte drabbade.

Dela på andra sajter

Ja det hjälper faktiskt att tillåta sig själv att vara jävligt nere ett tag. Det behöver man vara och det får man vara!

Och Winnerbäck är ju, som sagt, grymt duktig på att skildra känslan...

Dela på andra sajter

Ja det hjälper faktiskt att tillåta sig själv att vara jävligt nere ett tag. Det behöver man vara och det får man vara!

Och Winnerbäck är ju, som sagt, grymt duktig på att skildra känslan...

Jo winnerbäck är ganska dum i huvet. Fasen den fantasin vill man själv ha. Han måste verkligen vara deprimerad.

Redigerat av addic59
Dela på andra sajter

Sympati!

Har ju klart varit där själv och vet att det går över rätt mycket så småningom (vissa tjejer kommer man aldrig riktigt över), men det suger fett när det gäller. Hammas råd är goda ( 2:an är personlig favorit, även om det i praktiken utesluter 3:an och 4:an (om inte 3:an handlade om att supa med polarna, vilket det rätt ofta gör)) och värda att följa. Skönt att höra att du har folk i din närhet du kan snacka med för det hjälper ofta. Bit ihop...om ett par veckor är guran vacker igen.

Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
1. Deppa gärna ihop en stund, kolla in depptråden här för lite riktig självömkanmusik. Riktigt vältra dig i sentimentalt dravel

2. Sprit fyller helt klart en funktion här

3. Gör dom där prylarna som du ville göra själv eller med polarna, som flickvännen inte supportade

4. Koncentrera dig på dig själv, tjacka ett par nya dojor och kör lite styrketräning

5. Kom tillbax hit till forumet som en ny man! OM du har tid för alla nya brudar som jagar dig......

och:

6. glöm inte att rensa ut systemet ordentligt med en rejäl dos decibel. förslagsvis "love hurts". När solot kommer brukar den genomsnittlige vara färdig för störtböl. Snagga håret, böla vidare och starta ett band som heter the dekadance.

Dela på andra sajter

Hej igen. Det oväntade hände. Hon ringde mig igår och saknade mig. Shit jag trodde verkligen det var över. Haha men nu e jag påväg tillbaka. Känner mig lite dum nu som har gjort en sån stor grejj av det på forumet.

Men jag vill tacka alla som in åt tusan. Kanongoa människor här.

Skönt att det kan vara riktigt seriöst på detta forum. Ni lär väl se mina inlägg igen snart =).

tack igen =).

Och hammagrella: Ditt råd om spritflaskan var väldigt populärt i helgen kan jag meddela =).

MVH//Kenny

Dela på andra sajter

Va skönt!

Välkommen tillbaka... jag har iaf saknat dina nattliga inlägg 😄

Haha skönt att höra =). Jag har till och med knåpat ihop ett superfett riff nyss som jag kaaaanska slänger ut på forumet =). Om intresset finns vill säga 🙂

Skönt att vara tillbaka =).

Dela på andra sajter

Jag har till och med knåpat ihop ett superfett riff nyss som jag kaaaanska slänger ut på forumet =). Om intresset finns vill säga 🙂

Välkommen tillbaka! 😄 skönt att höra att det verkar lösa sig 😉

jag längtar redans till du lägger upp det. Hoppas du förresten fortsätter på det där riffet du la upp senast! Det rockar som bara fan!

välkommen tillbaka på banan återigen 🙂

Dela på andra sajter

Jag har till och med knåpat ihop ett superfett riff nyss som jag kaaaanska slänger ut på forumet =). Om intresset finns vill säga  🙂

Välkommen tillbaka! 😄 skönt att höra att det verkar lösa sig 😉

jag längtar redans till du lägger upp det. Hoppas du förresten fortsätter på det där riffet du la upp senast! Det rockar som bara fan!

välkommen tillbaka på banan återigen 🙂

tackar =). Jo jag håller på att pular med det =). Har lite krångel med hur refrängen ska gå. Den ska vara melodisk i viss mån iaf. Kanske lägger upp det nya testet ikväll =).

MVH//Kenny

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.