Fidden Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Hejsan. På en skala mellan 0-10 där 0 = jämnställt och 10 = bastuafton med herrlandslaget i ishockey, ligger off-topicavdelningen för tillfället på ungefär 27. Istället för att motarbeta detta, ställer jag mig upp och applåderar. Bra jobbat alla! Frågan är bara, var tar vi vägen nu? Siktar vi på att trappa upp det ännu några snäpp, eller riskerar vi att hamna i någon slags extrem homoerotik då? Jag menar, man har ju redan börjat bli lite kär i er redan nu 😠
Analogfreak (oregistrerad) Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Sväller ditt ollon när du skriver i OT? 😠
tordA Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 *letar förtvivlat efter ny bild till Ujuj-tråden*
Vallhagen Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Vi kan väl fortsätta diskutera det där pannkaksreceptet. Det är lagom macho.
SadamJR Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Allmänna snacktråden är rena bastuklubben emellanåt.
Overkill Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 och för oss som inte tycker det är något märkvärdigt att basta så är det ett jäkligt bra substitut.
Dingbats Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Vi kunde döpa om längsta till den allmänna bastutråden. Fast nä.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.