danielssondesign Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Jag garvade sönder mig själv när jag såg detta klipp. 😎 Jag hade velat se hur trådar i forumet hade utvecklas om det varit ögon mot ögon. Här är ett resultat. http://www.collegehumor.com/video:1771556
Analogfreak (oregistrerad) Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Vad var det roliga? Det var ju helt vardagligt normala arbetsrelationer. Sådär har jag det varje dag.
slejnard Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 (redigerat) 😑 edit: nu ska jag lägga upp ett jam för folk att ladda upp! Ni får få timmar på ert....skynda! Redigerat 5 september 2009 av slejnard
slejnard Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Vad var det roliga? Det var ju helt vardagligt normala arbetsrelationer. Sådär har jag det varje dag. Skulle jag se dig IRL så fick du en fet propp på momangen!!!
Analogfreak (oregistrerad) Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 (redigerat) Skulle jag se dig IRL så fick du en fet propp på momangen!!! Då är det det sista du gör Gå och lägg dig och sov istället! Redigerat 5 september 2009 av Analogfreak
slejnard Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Då är det det sista du gör Gå och lägg dig och sov istället! Okej men börja vara lite trevlig på forumet! För det är du fan inte! Utnyttja det du kan om tekniska pryttlar istället för att vara dum mot folk. //Janne
Analogfreak (oregistrerad) Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Okej men börja vara lite trevlig på forumet! För det är du fan inte! Utnyttja det du kan om tekniska pryttlar istället för att vara dum mot folk. //Janne Tycker du jag var dum i det där inlägget jag skrev i den här tråden? Jag var ironisk mot mig själv genom att skriva att jag befinner mig i såna situationer varje dag. Inget elakt mot trådskaparen.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Jag tror dig! Äntligen nån som förstår! 🥰
slejnard Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Tycker du jag var dum i det där inlägget jag skrev i den här tråden?Jag var ironisk mot mig själv genom att skriva att jag befinner mig i såna situationer varje dag. Inget elakt mot trådskaparen. Nej kanske inte i just den här tråden. Men försök bete dig bättre generellt! Du verkar ju kunna en hel del så varför inte vara lite artig? Att du sen tagit reda på vissa saker tycker jag tyder på att du har för lite att göra.
Valle Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Äntligen nån som förstår! 🥰 Njae... jag sa att jag tror dig, inte förstår dig. Att öppet hota folk om att avsluta deras liv är t.ex. något jag inte förstår. Men du menade det säkert inte.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Njae... jag sa att jag tror dig, inte förstår dig. Att öppet hota folk om att avsluta deras liv är t.ex. något jag inte förstår. Men du menade det säkert inte. Nej det var absolut inte så jag menade eftersom jag aldrig skulle vara våldsam mot nån.
slejnard Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Nej det var absolut inte så jag menade eftersom jag aldrig skulle vara våldsam mot nån. Verbalt kan också vara våldsamt.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Verbalt kan också vara våldsamt. Men jag uttryckte inget våld. Jag hade inte ens det i mina tankar. 🥰
slejnard Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Men jag uttryckte inget våld. Jag hade inte ens det i mina tankar. 🥰 Okej.
danielssondesign Postat 5 september 2009 Trådstartare Postat 5 september 2009 Denna tråden verkar också bli en sådan där rolig konversation 😆
debatt Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 En sketkass s.k. sketch om ett gäng respektlösa töntar som drar sexistiska paralleller hela tiden under mötet till varandra och inte lyssnar på han som står därframme och ska berätta. Så djävla ointressant videoklipp som det nånsin kan vara. Detta har väl fan inte med humor att göra. Ett annorlunda sätt att uttrycka vad AF uttryckte.
drloop (oregistrerad) Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Ibland undrar jag om ni farbröder inte riktigt hänger med i tiden. Kul klipp.
djonas Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Vad var det roliga? Det var ju helt vardagligt normala arbetsrelationer. Sådär har jag det varje dag. Haha yepp jag med. 😆 // djonas
DieHard (oregistrerad) Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 En sketkass s.k. sketch om ett gäng respektlösa töntar som drar sexistiska paralleller hela tiden under mötet till varandra och inte lyssnar på han som står därframme och ska berätta. Så djävla ointressant videoklipp som det nånsin kan vara. Detta har väl fan inte med humor att göra. Och vem bestämmer om det här är humor eller inte? Det du skrattar åt skrattar inte alla andra åt. Har sett bra mycket tråkigare saker som kallas för humor. Eller är du bara på dåligt humör ikväll? 😆
debatt Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Ibland undrar jag om ni farbröder inte riktigt hänger med i tiden. Det stämmer nog. Vem vill bli depraverad?
DieHard (oregistrerad) Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Jag räknas väl också som gubbe men hänger med. Än i alla fall. Ja inte alltid i alla fall. 😛
nattvaktaren Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Så djävla ointressant videoklipp som det nånsin kan vara. Detta har väl fan inte med humor att göra. Att skriva "jävla" med d är humor.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.