Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Vad var det roliga? Det var ju helt vardagligt normala arbetsrelationer. Sådär har jag det varje dag.

Postat (redigerat)
Skulle jag se dig IRL så fick du en fet propp på momangen!!!

Då är det det sista du gör

Gå och lägg dig och sov istället!

Redigerat av Analogfreak
Postat
Okej men börja vara lite trevlig på forumet! För det är du fan inte! Utnyttja det du kan om tekniska pryttlar istället för att vara dum mot folk.

//Janne

Tycker du jag var dum i det där inlägget jag skrev i den här tråden?

Jag var ironisk mot mig själv genom att skriva att jag befinner mig i såna situationer varje dag.

Inget elakt mot trådskaparen.

Postat
Jag tror dig!

Äntligen nån som förstår! 🥰

Postat
Tycker du jag var dum i det där inlägget jag skrev i den här tråden?

Jag var ironisk mot mig själv genom att skriva att jag befinner mig i såna situationer varje dag.

Inget elakt mot trådskaparen.

Nej kanske inte i just den här tråden. Men försök bete dig bättre generellt! Du verkar ju kunna en hel del så varför inte vara lite artig? Att du sen tagit reda på vissa saker tycker jag tyder på att du har för lite att göra.

Postat

Fridens liljor. 🥰

Postat
Äntligen nån som förstår! 🥰

Njae... jag sa att jag tror dig, inte förstår dig. Att öppet hota folk om att avsluta deras liv är t.ex. något jag inte förstår.

Men du menade det säkert inte.

Postat
Njae... jag sa att jag tror dig, inte förstår dig. Att öppet hota folk om att avsluta deras liv är t.ex. något jag inte förstår.

Men du menade det säkert inte.

Nej det var absolut inte så jag menade eftersom jag aldrig skulle vara våldsam mot nån.

Postat
Verbalt kan också vara våldsamt.

Men jag uttryckte inget våld. Jag hade inte ens det i mina tankar. 🥰

DieHard (oregistrerad)
Postat
Jag tror dig!

+1

Postat

En sketkass s.k. sketch om ett gäng respektlösa töntar som drar sexistiska paralleller hela tiden under mötet till varandra och inte lyssnar på han som står därframme och ska berätta. Så djävla ointressant videoklipp som det nånsin kan vara. Detta har väl fan inte med humor att göra.

Ett annorlunda sätt att uttrycka vad AF uttryckte.

drloop (oregistrerad)
Postat

Ibland undrar jag om ni farbröder inte riktigt hänger med i tiden. Kul klipp.

Postat
Vad var det roliga? Det var ju helt vardagligt normala arbetsrelationer. Sådär har jag det varje dag.

Haha yepp jag med. 😆

// djonas

DieHard (oregistrerad)
Postat
En sketkass s.k. sketch om ett gäng respektlösa töntar som drar sexistiska paralleller hela tiden under mötet till varandra och inte lyssnar på han som står därframme och ska berätta. Så djävla ointressant videoklipp som det nånsin kan vara. Detta har väl fan inte med humor att göra.

Och vem bestämmer om det här är humor eller inte? Det du skrattar åt skrattar inte alla andra åt. Har sett bra mycket tråkigare saker som kallas för humor. Eller är du bara på dåligt humör ikväll? 😆

DieHard (oregistrerad)
Postat

Jag räknas väl också som gubbe men hänger med. Än i alla fall. Ja inte alltid i alla fall. 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.