Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Svaret finns i forumreglerna som är belägna i avdelningen "Om sajten". Utdrag från #13:

13. Skriv i signatur vem du är/representerar.

* Finns du på forumen i egenskap av tillverkare, distributör, återförsäljare eller liknande måste du ange detta i din signatur. Regeln gäller kort och gott alla som säljer varor eller tjänster - alltså även medlemmar som hyr ut studiotid eller andra studiotjänster. Skriv med följande:

Företagsnamn, samt vad det är för typ av företag (ex studio, tillverkare, återförsäljare, distributör)

Om man har omdiskuterade produkter i sitt sortiment, skriv ner namn även på dessa (ex "Säljer produkter av bl. a. XXXXX, YYYYY och ZZZZZZZ).

Anledningen är att alla på Studio Forum ska ges en chans att bedöma om innehållet i ett inlägg kan ha ett ekonomiskt intresse bakom eller inte. Dold marknadsföring på Studio Forum är helt förbjudet och kan leda till avstängning.

Funktionen nås under "Min kontrollpanel" > "Redigera signatur"

https://www.studio.se/index.php?showtopic...dpost&p=767

Jag tycker dock de borde ligga lite mer synbart, tex länk på förstasidan, inte jättelätt att hitta annars.

Mvh Memphis

Redigerat av Memphis
Postat

Som redan sagts, lägg in signatur som förklarar vem du representerar.

Har budskapet du vill nå ut med nyhetsvärde tycker jag du kan starta en tråd i kategorin nyhetstips-

Då granskas den av moderatorer innan den godkänns och flyttas till kategorin nyheter.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.