Debree Postat 17 december 2004 Dela Postat 17 december 2004 (redigerat) Här är en musikvideo som jag och ett par killar till (Plastfilm) gjorde nu härom året.. Kände bara för att få lite kommentarer och så.. 🙂 För övrigt var Motor väldigt intresserade men bandet ville inte vänta med att släppa singeln.. ajajaj..! 😄 Kolla och säg vad ni tycker: wonderful.mpg För övrigt tog den ett antal månader att färdigställa.. och det är ju skitdålig kvalitet på klippet.. Yeye, go' jul och enjoy the video! 😄 Redigerat 17 december 2004 av Debree Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tunnan och Moroten Postat 17 december 2004 Dela Postat 17 december 2004 videon får full pott av mig, bra jobbat!!! låten får nästan ful pott 🙂 äntligen lite bra musik (tror jag) 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 17 december 2004 Dela Postat 17 december 2004 Terror Pop känner jag igen... Har läst det på nån skåpbil. Kommer ni från Halmstad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 17 december 2004 Dela Postat 17 december 2004 Bra bra. inte myket att gnälla på här inte, även om det inte riktigt faller in under min kategori av musik. Snygg video 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 18 december 2004 Trådstartare Dela Postat 18 december 2004 Jepp, det är ett gammalt Halmstadband som hållt på i en herrans massa år. Hehe, Terror Pop-bilen är en klassiker, men den har varit död ett tag om jag inte minns helt fel.. 😄 Kul att ni tyckte om den, blev ganska förvånad när jag såg tråden, hade inget minne av att jag postade den.. (blackout?) 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tunnan och Moroten Postat 20 december 2004 Dela Postat 20 december 2004 kom på att låten inte är så bra egentligen men videon lurade mig att låten var bra :] fast dålig var den inte.. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 20 december 2004 Dela Postat 20 december 2004 Kanonvideo! Passar perfekt med musiken.. Svinbra idé! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 25 december 2004 Trådstartare Dela Postat 25 december 2004 kom på att låten inte är så bra egentligen men videon lurade mig att låten var bra :] fast dålig var den inte.. 🙂 Haha, OK..! Kul att videon kunde höja låten isf! 😆 Man tackar 😆 (jag och resten av plastfilm) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.