Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hallå jag heter albin hjälmås, är inte ny men jag har aldrig gjort denna presentation så jag tar den nu!

jag bor i varberg lirar dem flesta instrument men främst elgitarr och trummor.

på min fritid skriver jag otroliga mängder musik och spelar in det mesta!

have a nice day!

www.myspace.com/albinhjalmas

kan du hitta lite material, väldigt ouppdaterad dock!

Annons
Postat (redigerat)

Welcome boy!

Som gammalt proggfan så var jag tvungen att lyssna på dina låtar. 😄 Första låten påminde om gamle rävarna Steve Vai och John Petrucci vilket kanske är influenser? =)

Broken guitars var riktigt cool, fick en del Dream Theater-vibbar. =) Binside var ännu coolare. Calculator var nästan mot Messhugghah-hållet. Värt.

Du e duktig på att lira, ljudkvalitén/mix var däremot inte lika rolig. 😄 Bra sjunget på Take it back och Matter the less oxå, stor potential.

Edit: + Just ja förresten. Vi brukar ha musikfestivaler/tävlingar här på forumet ifall du inte sett detta. Brukar vara väldigt kul, häng på vettja! 😄 Nu pågår brainstorming om temat för kommande festival.

https://www.studio.se/index.php?showtopic=67940&hl=

Mvh Memphis

Redigerat av Memphis
GIGAN (oregistrerad)
Postat

Välkommen hit 😑

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.