mr x (oregistrerad) Postat 31 augusti 2009 Postat 31 augusti 2009 (redigerat) Family X har existerat i snart 1 år och våra två huvud influenser är Foo Fighters och Muse. Under detta år har vi skrivit mycket material, spelat på många Stockholms-scener och spelat in ett debutalbum som snart ska släppas. Det har gått åt mycket tid och pengar för att få ihop alla komponenter för att kunna skapa denna fruktansvärda maskin. Men nu när allt nästan är på plats för att dra igång på allvar , känner våran nuvarand trummis att han inte längre kan hålla samma prestationsnivå som tidigare. Vilket innebär att vi letar efter DIG. Du som känner att livet är för kort för att sitta och glo i en replokal. Du som har lagt ner mycket tid, pengar och tålamod för att bemästra detta verktyg för uttryck (som trummor faktiskt egentligen är 😎 ). Du som är mellan 16-20 år. Du som gärna bor i en turnébuss halva livet. Du som älskar att ge publiken en upplevelse utöver det vanliga. Du som känner att det var det här du var född till? Du ska då höra av dig till: bandmember@live.se eller 0762 495 431 Vi har som mål att leva på detta och ser ingen anledning i att vänta. Oj vilket mastodont-inlägg det blev! ☺️ En kort sammanfattning vore nog på sin plats. Vi söker helt enkelt en duktig och seriös trummis omgående! 😄 Vår MySpace (hemsida under construction) www.myspace.com/familyxsweden "Vissa spelar musik för att kunna leva andra lever för att kunna spela musik" Redigerat 1 september 2009 av mr x
Martin Postat 31 augusti 2009 Postat 31 augusti 2009 (redigerat) 😎 jag spelat i 3 månader. jag strycker mig själv från listan nu. Redigerat 31 augusti 2009 av Martin
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.