Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag vill veta om Brea grejer man kan göra med FL, plus att ingen anann här skriver särskilt mycke om fl, så de vore kul å få igång nån debatt....

Kult sätt att stereobredda

Lägg två olika verbs på varsin send och panborera Snd1 till vänster och snd2 till höger.

och Höj send på önskad FX kanal... Gärna två olika verbpluggar, åså modulera så de inte låter helt spejsat olika, så får man skön effekt.

Nån mer som kan kul sätt å stereobredda bra i FL? Gillar inte stereoenhancern som e inbyggd. Man får bara fasfel av den om man e oförsiktig.

EDIT: jag stavar dåligt

Redigerat av Maximiliananthony
Annons
Postat

har inte jobbat så mycke med sterobreddning, men ska absolut testa detta i morron bitti 🙂

Har mest fasnat i alla underbara syntar..... finns för många bra tycker jag.

Det ända jag saknar ( gäller nog i allmänhet) är ett riktigt riktigt bra kagg ljud.... sorry geld ifrån ämnet 🙁

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.