Jump to content
Annons

Oldest rocker in town

Recommended Posts

DieHard (oregistrerad)
Postat

En som bevisar att man aldrig är för gammal för viss musik. ☺️

Annons
Postat

Observera att mannen endast var 46 när Kiss slog igenom. Jag kommer ju inte sluta lyssna på den musik jag lyssnar på idag bara får att jag är över 80. Men det är klart att det ser lite coolt ut med vinyl o allt. Hur kommer det se ut när de gör en intervju med mig när jag är 82 och laddar på en cd?

Kolin

DieHard (oregistrerad)
Postat

Jo visserligen men hur många 46 åringar börjar lyssna på det? Och med tanke på att de allra flesta KISS-fan var tonåringar så var det stor åldersskillnad då med.

Postat

Jovisst du har en viss poäng. Men vem vet, han kanske utvecklade sitt hårdrocksintresse redan vid Deep Purple o då är vi lite tidigare... Du vet 46 är ingen ålder för en häst som dom brukar säga..

Kolin

Postat

haha, klockrent!

Postat

Haha, det är coolt. Och kanske ett bevis på att man inte måste bli helt mjuk i huvudet när man blir gammal... 😱

Postat

God dammit va gammal jag känner mig nu då 😱 Jag minns ju när Deep Purple, Hendrix och Zeppelin slog igenom och man slapp lyssna på Tages och Monkees på tio i topp.. Kizz var allt för barnsligt.. Då var man ju "vuxen" ju 😮

GIGAN (oregistrerad)
Postat
En som bevisar att man aldrig är för gammal för viss musik. 🥰

😄 Underbart!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.