Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Lovade mej själv att ALDRIG köpa en behringer produkt... Lånade en Behringer ADA8000 för att komplettera mer ingångar till mitt Digi002r. Men f*#¤ omvandlarna låter ju bra här!!! Till skillnad från Digi 002:ans är det som himmel och jord. Började sen läsa runt på det s. k. nätet, hittade en massa bra saker om deras A/D-D/A omvandlare på tex gearslutz. Bla ett test...

Hur som haver... någon som äger ett? haft problem med det? Funderar starkt på att köpa ett, lr ska jag spara ett tag till och köpa något annat som ett Apogee?

Annons
Postat

Jag har en ADA8000, men jag har inte använt den mycket. Hittills bara en gång, till att spela in trummor på 12 låtar. Det enda problemet jag har med den är att den har alla ingångar på framsidan, men det problemet finns ju på nästan alla billigare preamps och ljudkort. Jag har det ganska trångt vid mixplatsen och vill inte ha en massa kablar hängande ut från racket.

Annars så har jag inte haft några som helst problem med den eller nån annan av de Behringerprylar jag har.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.