base10 Postat 29 augusti 2009 Postat 29 augusti 2009 Som titeln lyder, alla stilar är välkomna. Vad lyssnar ni mest på just nu? http://www.youtube.com/watch?v=1j2m0BbLpWc Tysk rock för min del! 🙂
Overkill Postat 29 augusti 2009 Postat 29 augusti 2009 (redigerat) Modest Mouse – Little Motel Spotify Redigerat 29 augusti 2009 av Overkill
Hellpig Postat 29 augusti 2009 Postat 29 augusti 2009 Egen musik, för tillfället. Annars bara gammal skåpmat, har tyvärr inte hittat något nytt som jag gillar på ett bra tag nu. 🙂
tAUG Postat 29 augusti 2009 Postat 29 augusti 2009 (redigerat) Som titeln lyder, alla stilar är välkomna.Vad lyssnar ni mest på just nu? http://www.youtube.com/watch?v=1j2m0BbLpWc Tysk rock för min del! 🙂 Modest Mouse – Little Motel Spotify Sköna låtar båda två. Min skulle väl, idag, vara Hate Me med Blue October. Gillar rösten i introt! 🙂 Spotify Youtube EDIT: Haha, jag märkte nu att de hade censurerat ett "fucking" på youtube-versionen. Redigerat 29 augusti 2009 av tAUG
laxlaxlax Postat 29 augusti 2009 Postat 29 augusti 2009 Ett tiolåtars blandband med några favvisar: spotify:user:laxlaxlax:playlist:3mzUcAzvUbCwPcnI5OrKXm Fick inte plats med nåt metal bara, lite synd.
tAUG Postat 29 augusti 2009 Postat 29 augusti 2009 Ett tiolåtars blandband med några favvisar: spotify:user:laxlaxlax:playlist:3mzUcAzvUbCwPcnI5OrKXm Fick inte plats med nåt metal bara, lite synd. Hehe, en saaaalig blandning! 😏
Riffraff Postat 29 augusti 2009 Postat 29 augusti 2009 ac/dc - meanstreak och thin lizzy - the rocker
DieHard (oregistrerad) Postat 29 augusti 2009 Postat 29 augusti 2009 Pentangle-Will the circle be broken. Cover från 70-talet. 😏
laxlaxlax Postat 29 augusti 2009 Postat 29 augusti 2009 (redigerat) Pentangle-Will the circle be broken. Cover från 70-talet. 😏 Fan så bra! Tack Diehard. Sjukt bra komp till låten. Framförallt trummorna. Redigerat 29 augusti 2009 av laxlaxlax
SadamJR Postat 29 augusti 2009 Postat 29 augusti 2009 En tråd i min smak. Prefab Sprout - Let There Be Music. Snart kommer en helt ny platta med avancerade demos. Skivan skulle egentligen ha givits ut efter plattan "Jordan The Comeback" på 90-talet.
Svure Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 (redigerat) En låt jag tror ingen här har hört; Underbar, helt underbar 😏 EDIT: ops, ursäkta för trådgrävning! Redigerat 1 oktober 2009 av Svure
perrock Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 What can i say (radio version) - Dead by april spotify: http://open.spotify.com/track/7cRKNa8zTEt2B1k4KrzDZj
Pesek Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 John Legend - Everybody Knows hörde den på en blandad R&B platta, satte sig verkligen i huvudet. Väldigt fin och harmonisk. Lyssnar inte på honom annars, men just denna låten tog jag till mig
ralleman Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 (redigerat) In Flames - Alias Den låten går nog några gånger om dagen i mitt kära spotify. EDIT:Stavning Redigerat 1 oktober 2009 av ralleman
ralleman Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Haha det måste vara världens bästa party låt! Eller näst bäst efter "Kristet Utseende - Bärs som Bärs"
ONSatan Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Älskar denna låten. Den kom upp idag av slump då jag körde en random på min samling. Kände att den nu var aktuellare än någonsin (nu när MTV sen många år bara tillåter kraftuttryck om de sägs av svart kille i guldhalsband samt spelar musik tråkigare än min källarrenovering...). MTV är lika spännande, rock och rebellisk musik som kristdemokraternas barnkör... Cheers!
Analogfreak (oregistrerad) Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=aQRFpWn2UFk&NR=1 vafan 😛 Redigerat 1 oktober 2009 av Analogfreak
DivineCo Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Favoritlåten just nu är That's Life med Gangway. Har även lagt upp den på Joachimes studio-spotifylista.
Dingbats Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Jag älskar Anthems for a Seventeen Year Old Girl med Broken Social Scene.
Riffraff Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Lyssnat en del på The Faces nu på senaste tiden. Bra musik det 😛
saverman Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 (redigerat) ac/dc - meanstreak och thin lizzy - the rocker "I'll be your main man if your looking for trouble". Hur kan det bli fel når en låt inleds så? 🙂 Själv är jag för tillfället insnöad på en okänd och outgiven låt; Will you be there, Aaron Wheeler. Lite shoegazing. Sanslöst att denna låt och artist inte kommit längre. Redigerat 1 oktober 2009 av saverman
aROCKER Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Egen musik, för tillfället. Annars bara gammal skåpmat, har tyvärr inte hittat något nytt som jag gillar på ett bra tag nu. 🙂 Har du plöjt igenom The Answer? Annars nåt för dig, klart bra låtar /aROCKER
hegobald Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Det här punkt slut!!! Jädra bra inspelat och mastrat så bra det kan bli i detta årtioende http://open.spotify.com/track/0qiSSdeezubdYlSOeRW01j
sadomachine (oregistrerad) Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Infected mushroom - Saeed från nya plattan....
Analogfreak (oregistrerad) Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Det här punkt slut!!! Jädra bra inspelat och mastrat så bra det kan bli i detta årtioende http://open.spotify.com/track/0qiSSdeezubdYlSOeRW01j Här har man behållt dynamiken och det är riktigt trevligt att lyssna på. 🙂
slejnard Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Lyssnar på nya alster med mig och Elin nu. Kommer strax lägga upp. Och en del forumlåtar.
Zim Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Raised fist - Friends and traitors Opeth - To rid the disease Dessa två går riktigt varma just nu! Spotify - Raised fist Spotify - Opeth
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.