Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Sedan först den ypperliga audiopromarket gått i graven och nu även vendolin ser jag ingen självklar plats att annonsera ut musikgrejer. MMonline är väl det enda och förvisso även här på studio forum, men ingen av dessa når väl några större skaror. Inte i klass med ovan nämnda sajter i alla fall. Så jag undrar, vart ska man ta vägen nu med sina musikannonser? Blocket finns ju för all del, men det kostar pengar, och Tradera tilltalar mig inte då det är auktionssajt. Finns det ingen ersättare till renodlade musikmarknader som Vendolin och AudioProMarket? Var annonserar du? Tacksam för tips.

post-4675-1251460437.jpg

Annons
maart (oregistrerad)
Postat
http://www.vend.se är väl något av en efterträdare till Vendolin. har själv inte annonserat där men det verkar seriöst.
Postat

Det är ju just att nå ut som är viktigt. Det spelar inte alltid roll hur fräck en sida är. Det gäller ju att annonserna som läggs in hittas av den som är intresserad så att det blir affär. Musikmarknaden är ett ställe jag hittade till efter Vendolin och jag har både hittat en liten mixer jag ville ha och sålt tre, fyra saker. Jag tror tiden får utvisa var man ska annonsera. Det jobbiga är om man måste lägga in sakerna på alltför många ställen. Vend.se har startat bra också. tycker dock de fortfarande har lite basicfunktioner de måste fixa.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.