DieHard (oregistrerad) Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 jeroenbreebaart är känd för sina billiga och bra pluggar och har nu släppt en rumsimulator för hörlurar. Enjoy a virtual listening room - using headphones! The perfect listening room... Many have experienced the difficulty to realize a listening environment free of standing waves, undesirable reflections, the perfect reverb time, perfect loudspeaker placement with a flat frequency response, and without any disturbance for others. With Isone pro, a virtual listening room can now be experienced simply using a high-quality headphones. Allowing for full control over loudspeaker type, loudspeaker distance, room size, reverb time, the virtual listening room can be fully customized. Läs mer på hemsidan: http://www.jeroenbreebaart.com/ Demo finns att ladda ned och den kostar enbart den lilla summan 20 EUR.
KaptenGnissel Postat 26 augusti 2009 Postat 26 augusti 2009 Intressant, ska prova den där ikväll. //KG
Claes Holmerup Postat 26 augusti 2009 Postat 26 augusti 2009 Ja - det kan verkligen vara något att testa, speciellt som det är löjligt billigt om det fungerar bra... 😏
Demonproducenten Postat 26 augusti 2009 Postat 26 augusti 2009 man verkar lagt en massa krut på att imitera å simulera olika rum å högtalare men jag hittar inget om inställningar för vilken hörlur man lyssnar i...
drloop (oregistrerad) Postat 26 augusti 2009 Postat 26 augusti 2009 man verkar lagt en massa krut på att imitera å simulera olika rum å högtalaremen jag hittar inget om inställningar för vilken hörlur man lyssnar i... Utan att ha provat detta program så gör jag en vild chansning. Dom hörlurar du har på huvudet bör vara dom du lyssnar i.
Pär Ekberg Postat 26 augusti 2009 Postat 26 augusti 2009 Utan att ha provat detta program så gör jag en vild chansning.Dom hörlurar du har på huvudet bör vara dom du lyssnar i. Haha, ja. 🥰 Men en befogad fråga, om de simulerar en rak högtalare i ett si och så stort rum så är det ju av största vikt hur dina lurar är kranade. Man borde kunna göra en eq-inställning för outputen. Då hade det varit guld. /Pär
Pär Ekberg Postat 26 augusti 2009 Postat 26 augusti 2009 Och det kan man ju iofs lägga på efter isone i kedjan kom jag på.. Kanske är svinbra då!? Vaddå ladda hem o testa innan du börjar gaffla? Gört själv.. Du då... /Pär
Demonproducenten Postat 26 augusti 2009 Postat 26 augusti 2009 Utan att ha provat detta program så gör jag en vild chansning.Dom hörlurar du har på huvudet bör vara dom du lyssnar i. jaha det var ju roligt sagt nästan men du fattar vad jag far efter
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.