Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Fram tills igår fungerade mitt Pro Tools LE 7.4 utmärkt på datorn med windows vista. Idag funkar det inte alls och det enda jag får är ett felmeddelande som säger: "Pro Tools Application har slutat att fungera. Ett problem gjorde att programmet slutade fungera korrekt. Programmet stängs och du kommer att meddelas om det finns någon lösning på problemet" Sen finns det en ruta med 'stäng programmet'

Vad är detta för något? Jag får inte ens en felkod av något slag som hjälper mig lokalisera problemet, hur dåligt får ett OS vara.

Till saken i alla fall så det enda som har ändrats med datorn är att min brorsa har ändrat nätverksinställningarna för att fixa internet och att sladden till Mboxen har blivit utdragen då datorn startades om.

Vad finns det att göra åt detta?

Annons
maart (oregistrerad)
Postat

har du gjort alla CS-uppdateringar för PT? Windows update? kör du IE 8?

Postat

Googlade på Pro tools cs update och fick fram: http://www.digidesign.com/index.cfm?navid=...rintview=N& räcker det med denna eller ska man ha andra uppdateringar med? Annars har jag inte uppdaterat någonting.

Jag har IE 8 & och det är möjligt att windows update har uppdaterat något i vista.

Nu har ominstallerat det igen och denna gånger tagit bort allting och börjat om från stratch med samma felmeddelande

maart (oregistrerad)
Postat

IE 8 är känt för att krångla med PT. prova att "nergradera" till 7an

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.