Magpie Postat 24 augusti 2009 Dela Postat 24 augusti 2009 Efter idogt sökande efter cd-skivan så börjar jag ge upp. 😏 Skivan heter Winter, med gruppen SWA. Skivbolag: SST. På LP finns den ofta på Ebay. Mest begagnad, men även nytt ibland för $10-20. Vinylspelare har jag inte och ingen jag känner heller så det är helt uteslutet. Det är cd jag ska ha och jag vet att den finns. Har dock sett den för hutlösa $125 vilket går fetbort. Jag ber nu alla som är googleduktiga att hitta denna cd till salu. Även Mp3 mm går fint såklart. Om det är en "olämplig" länk så skicka PM. Hojta till om ni hittar något. Tack på förhand! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 24 augusti 2009 Dela Postat 24 augusti 2009 (redigerat) ...såg att du inte vill ha vinyl... Redigerat 24 augusti 2009 av Ekstasis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 24 augusti 2009 Dela Postat 24 augusti 2009 Tja, gjorde några försök utan resultat 🙂 CD'n har dock koden: SST238. Hittade ett par LP för runt $9 eller €10 😏 http://www.discogs.com/SWA-Winter/release/454485 Du kanske kan kontakta detta bolag och se om dom kan ha öron och ögon öppna 😛 LYCKA TILL! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 24 augusti 2009 Dela Postat 24 augusti 2009 Om inte de stora aktörerna har den så kanske Amazon: http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B00...;condition=used Fast det är ett begnagat ex 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magpie Postat 24 augusti 2009 Trådstartare Dela Postat 24 augusti 2009 Tack för hjälpen allihopa! Tyvärr så har jag redan sett dessa och den ena är LP och den andra är en begagad cd som kostar $125.82!!! Finns inte på mindre lagliga sidor heller. Har skickat ut frågor till några och undrar om de vill rippa från LP mot betalning. Får se vad jag får för svar. Måste fråga bland vännerna igen. Nån måste ju ha en vinylspelare. Tänk att det ska vara så svårt att få musik på cd idag 😲 Hittar ni nåt så hojta till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.