Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag är ny i forumet och vet inte direkt vart jag ska skriva det här, men det fick bli i Övrig studioutrustning.

Enkel fråga. Finns AKAI MPC 4000 att köpa i Sverige? Jag har kollat på musikbörsen, men hittar bara 500, 1000, 2500 och 5000.

Samma när det gäller den tyska sidan Thomann.de (där dom typ har allt inom musik) förutom AKAI MPC 4000.

VART KAN JAG FÅ TAG PÅ DEN!? 😛

Vill ej ha begagnad.

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Den är ersatt av MPC5000. Tillverkas inte längre.

drloop (oregistrerad)
Postat

MPC5000 är vassare än MPC4000... så jag vet inte varför det skulle vara surt... sa räven.

Postat
MPC5000 är vassare än MPC4000... så jag vet inte varför det skulle vara surt... sa räven.

Jo, men den är väl jävligt mycket dyrare? Ska till Norge och jobba snart så jag kan egentligen köpa vilken mpc jag vill snart, men 4000 såg så jävla oldschool ut 😛 blev lite kär i den

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

MPC4000 låg väl på ca 20-22 000 och MPC5000 plus en massa lull lull ligger på 21 600 hos tysken.

MPC5000 är bra mycket mer maskin än 4000.

Redigerat av drloop
Postat
MPC4000 låg väl på ca 20-22 000 och MPC5000 plus en massa lull lull ligger på 21 600 hos tysken.

MPC5000 är bra mycket mer maskin än 4000.

Jasså jag visste inte att den var så dyr ^^

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.