Jump to content
Annons

Han var ju kung

Analogfreak (oregistrerad)

Recommended Posts

Postat
đŸ˜±
Annons
Postat

VadÄ kung? Han var ju störd

Postat
VadÄ kung? Han var ju störd

Det gör inget eftersom jag ocksÄ Àr störd.

Postat
Det gör inget eftersom jag ocksÄ Àr störd.

Han var stÀndigt hög och runkade i sina musikvideor. Jag gillar/gillade inte honom i alla fall.

Postat
Han var stÀndigt hög och runkade i sina musikvideor. Jag gillar/gillade inte honom i alla fall.

NÀ det finns ju en hel del han har gjort som Àven jag tycker Àr osmakligt Àven om jag skrattar Ät mycket av det han gjorde.

Postat

Det var intressant att notera pÄ den dÀr tÄgresan hur det blev alldeles tyst i 1:a-klasskupén

nÀr han berÀttade att han brukade kalla sig för Eddie Meduza nÀr han var ute och turnerade.

KÀnde inte igen honom innan dess. Han var bÄde smart och trevlig. Inte min musik dock.

Postat

Man kan tycka vad man vill om Eddie. Men nÀr man Àr ute o spelar pÄ raggar eller bÄgetrÀffar sÄ slÄr en Eddiecover lika hÄrt som Next door to Alice pÄ finlandsbÄten.

kolin

Postat

HĂ€r har vi en klassiker! đŸ˜±

DieHard (oregistrerad)
Postat
Man kan tycka vad man vill om Eddie. Men nÀr man Àr ute o spelar pÄ raggar eller bÄgetrÀffar sÄ slÄr en Eddiecover lika hÄrt som Next door to Alice pÄ finlandsbÄten.

kolin

Ja och inte finner man mig pÄ nÄgon av de platserna.

Postat

Han hade humor och vÄgade göra nÄgot som ingen vÄgade i detta land pÄ den tiden, alla Àr sÄ tillbakadragna och vÄgar inte prata snusk...

Eddie var allt lite före sin tid dÀr!

Postat
Ja och inte finner man mig pÄ nÄgon av de platserna.

Tryggt att veta, jag mÄste nog erkÀnna att jag varit synlig pÄ bÄda...

Kolin

DieHard (oregistrerad)
Postat
😛🙂😄😏😏 SĂ„ trĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„kigt det bara kan bli.
Postat

Har jag dött? :rolleyes:

Postat

Jag lyssnade pĂ„ dig i sommar pĂ„ radion. Det var fint. 😎

För ett tag sen efter jag flyttat mitti all röra... sÄ fick jag helt plötsligt den dÀr lÄten "Brevet frÄn lillan" i huvet och jag bara började grÄta.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.