auto mode Postat 15 december 2004 Dela Postat 15 december 2004 (redigerat) LÅTNAMN:The Chaser och A Perfect organism ARTIST/GRUPP:AUTO MODE GENRE:elektronisk LÅTLÄNGD:3min KOMPOSITÖR:Johan Söderberg PRODUCENT:Johan Söderberg INSPELNINGSÅR:2004 FORMAT:mp3 STORLEK: 2,9 STATUS: färdig demo LÅTLÄNK:http://soundclick Redigerat 15 december 2004 av auto mode Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 15 december 2004 Dela Postat 15 december 2004 jävla vad seg sida... *väntar tålmodigt på att få höra låten* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 15 december 2004 Dela Postat 15 december 2004 (redigerat) så.. efter lång tid:P gillar låten. vilka program jobbar du i? Redigerat 15 december 2004 av DjBox Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 15 december 2004 Dela Postat 15 december 2004 (redigerat) Gillar melodierna och industrikänslan. Dock gillar jag inte det plastiga reverbet du har dränkt grejorna (framför allt bas-leaden) i. Låten skulle nog bli lite mer "in your face" om du minskade användandet, och skulle låta mycket proffsigare. EDIT: Det var A Perfect Organism jag lyssnade på. Redigerat 15 december 2004 av dbd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 15 december 2004 Dela Postat 15 december 2004 Hmm... En.....något svag trea från mig..... Känns lite.......fattig på nått sätt... 🙂 Alla tycker vi ju inte lika..... Gillade verbet på basen.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
auto mode Postat 15 december 2004 Trådstartare Dela Postat 15 december 2004 låten som heter: the chaser är gjord i fruity loops den som heter :a perfect organism är gjord i reason Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.