L.C Postat 15 december 2004 Dela Postat 15 december 2004 En polare på jobbet erbjöd sig att sälja sin Poly-800 när han fick höra att jag sysslade med musik så jag frågar om lite åsikter här. Nåt att ha? Har lusläst om den på vintagesynth.com men jag vill höra lite mer kommentarer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 15 december 2004 Dela Postat 15 december 2004 Lite ljuddemos kanske?` här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
staf Postat 15 december 2004 Dela Postat 15 december 2004 Den är ganska cool.. dom ligger mellan 500-1500 kr i beggat pris. Man kan spara och ladda ljud med hjälp av en extern kassett bandspelare. 🙂 Ljuden är ganska blippiga, svep och sådant låter ganska mycket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 15 december 2004 Dela Postat 15 december 2004 Korg Poly 800. Haha! Just precis en sån hade vi i vårt band när jag spelade powerpop på 80-talet. Mycket blipp, typ 128 toners sequencer-minne och räkna inte med att kunna använda allt för många fingrar samtidigt om du lägger ackord 🙂 . Mer kul och kult än nåt att ha nån nytta av, om du frågar mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robc Postat 16 december 2004 Dela Postat 16 december 2004 (redigerat) Tänk på att den att den inte är anslagskänslig ! Redigerat 16 december 2004 av robc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 16 december 2004 Dela Postat 16 december 2004 En synth är alltid en synth... 😆 Sålänge du inte behöver betala för mycket för den så är det väl bara att slå till? Har för mig att jag läst nånstans att den är en digitalare enklare variant av Korg Polysix. Ska ha ett ganska så varmt sound... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.