Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

RED DOOR STUDIO

Del i häftig lokal på Drottninggatan uthyres, runt hörnet från Kompassen & NK.

Lokalen är ca 60 m2. Studions två rum länkas samman av ett studiofönster och tvillingdörrar för att hålla ljudet nere. Det finns ett litet rum som ska göras om till sångbås, samt toa (renoveras nu) och förråd. Det finns redan två snygga skrivbord i lokalen som passar den svart-vita inredningen. Lokalen har god akustik, snedtak och takbjälkar, ett stort fönster i ena rummet (kontrollrummet?), samt ett litet inbyggt ett i det andra.

Hyr ut lokalen dagtid 07.00-16.00 mån-fre, då den står tom. Jag har sångundervisning i lokalen kvällstid fram till 21.00, då får ingen vara i lokalen. Så som det är nu är det dock tomt i lokalen tisdag, onsdag, fredag samt lördag kväll, självklart får du vara i lokalen om jag inte är där!

Hyr gärna ut till kreativa unga personer med intresse för musik, grafik eller kultur. Hyran är schysst för området! 3000 + moms & el för en person, hälften var om ni är två. Vi ligger granne med Virgin, EMI och Sonic Records. Inga problem om ni är fler än två som vill hyra, men då delar vi alla på hyran.

Det finns även tankar om att ha lite galleriverksamhet helger.

Ej tung musik (trumset) eller allt för mycket utrustning. Det är viktigt att lokalen ser proffsig och ren ut.

Ingen rökning, djur eller alkohol i lokalen.

Söker någon som vill flytta in omgående! Andrahandskontrakt. Jag hyr lokalen av Virgin.

HÖR AV DIG!

Red Door Studio: 0761695622

mail: studio.reddoor@gmail.com

Annons
Postat
Wow vilken fantastisk deal detta verkar vara. Om jag vore som du skulle jag starta ett par extra trådar i ämnet så att ingen missar möjligheten.

Han nappade på ditt förslag!

😛

Postat
Wow vilken fantastisk deal detta verkar vara. Om jag vore som du skulle jag starta ett par extra trådar i ämnet så att ingen missar möjligheten.

Jag är total nykomling, och verkar inte få skriva lite varstans - hur ska jag göra? Vart borde jag försöka lägga upp det?

Några andra sidor som vore bra att lämna ut informationen på??

Tacksam för alla tips 😛

Christina

Postat

RED DOOR STUDIO

Del i häftig lokal på Drottninggatan uthyres, runt hörnet från Kompassen & NK.

Lokalen är ca 60 m2. Studions två rum länkas samman av ett studiofönster och tvillingdörrar för att hålla ljudet nere. Det finns ett litet rum som ska göras om till sångbås, samt toa (renoveras nu) och förråd. Det finns redan två snygga skrivbord i lokalen som passar den svart-vita inredningen. Lokalen har god akustik, snedtak och takbjälkar, ett stort fönster i ena rummet (kontrollrummet?), samt ett litet inbyggt ett i det andra.

Hyr ut lokalen dagtid 07.00-16.00 mån-fre, då den står tom. Jag har sångundervisning i lokalen kvällstid fram till 21.00, då får ingen vara i lokalen. Så som det är nu är det dock tomt i lokalen tisdag, onsdag, fredag samt lördag kväll, självklart får du vara i lokalen om jag inte är där!

Hyr gärna ut till kreativa unga personer med intresse för musik, grafik eller kultur. Hyran är schysst för området! 3000 + moms & el för en person, hälften var om ni är två. Vi ligger granne med Virgin, EMI och Sonic Records. Inga problem om ni är fler än två som vill hyra, men då delar vi alla på hyran.

Det finns även tankar om att ha lite galleriverksamhet helger.

Ej tung musik (trumset) eller allt för mycket utrustning. Det är viktigt att lokalen ser proffsig och ren ut.

Ingen rökning, djur eller alkohol i lokalen.

Söker någon som vill flytta in omgående! Andrahandskontrakt. Jag hyr lokalen av Virgin.

HÖR AV DIG!

Red Door Studio: 0761695622

mail: studio.reddoor@gmail.com

Postat

En post per ämne räcker tack! Vet dessutom inte om detta är rätt kategori men jag är inte tillräckligt påhittig för att flytta på tråden just nu...

Postat
En post per ämne räcker tack! Vet dessutom inte om detta är rätt kategori men jag är inte tillräckligt påhittig för att flytta på tråden just nu...

Någon anledning till varför jag inte får posta i säljes-forumet??

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.