mornel Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Jag pluggar på universitetet 😄 Jag med, fast i Stockholm. Sociologi, grundkurs. En text om nån klassteoriHämtad ur Ches biografi En film utav Ken Loach om kärlek i ett kommunistparti Ett angrepp på vår monarki En grundkurs i sociologi En tidskrift med Subcommandante Marcos vackra poesi Erkänn att det stämmer in på dig! 😎 😄 Skulle kunna göra det, om det inte vore för att jag är rätt ointresserad av klassteori och poesi 🙂 Alltså, du har hånat högvakten (ett angrepp på vår monarki) och, lite på bakfyllan, sett "Bread and Roses" eller "My Name Is Joe" på DVD. 😄 😲 Vad är det här för fördomar? 😛 Snart kommer du säkert och påstår att jag prenumererar på Ordfront också.
Hazard Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 1 år kvar på min Gymnasielärarutbildning med inriktning mot Medie- och Kommunikationsvetenskap.
Umemagnus Postat 2 november 2005 Postat 2 november 2005 Pluggar på KMH, tredje året på musiker, och är ute i världen å lirar.... Innan dess jobbade jag för luftfartsverket och vinkade in flygplan.... Vilket jag hoppas det inte blir mer av i fortsättningen..
Bunga Postat 2 november 2005 Postat 2 november 2005 Pluggar Music engineering på Rockcity, Hultsfred.
plastocid (oregistrerad) Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Läser läkarutbildningen. Andra terminen av elva så det är ett tag kvar. 😛
Tilly Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 (redigerat) Jobbar på Manpower Business Solutions. Arbetar gentemot företag, hjälper dom räkna ut fakturor, årsräntor, lön , semesterdagar osv. Ekonomi rent av förutom skattetabeller, hel års redovisningar osv osv. Låter bättre än va det är 😉 värt att tillägga är väl att jag är utbildad elektriker! Vette fan hur jag kom in i den här riktningen. Måste vart min feminima sida som drog mig in 😄 Redigerat 4 november 2005 av Roha
Lilleman Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Jag har jobbat som fritidskonsulent, organisationsutvecklare, konsult och flera andra jobb... Just nu är jag Mångsysslare Pappaledig 50% Studio 10-20% Live musik 10-20% Kör lastbil 20% Prioritet i den ordningen:)
teddawid Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Jag jobbar som TV-ljudtekniker åt diverse produktionsbolag. Det tråkiga är att inom TV-branschen är ljudet väldigt lågprioriterat så det är inte lätt alla gånger. Ni som kanske klagar på dåligt ljud i TV, oftast är det pga att fotograferna ska ha så bra bilder som möjligt så att vi inte kan placera mikrofonbommen tillräckligt nära, eller så är det nån inspelningsledare som rekat en inspelningsplats som inte lämpar sig för ljudinspelning. De har ofta dålig koll, hehe. Inte alltid vårat fel, blir lätt överkörda. I många reportage används inte ljudtekniker alls, ta tex Outsiders på kanal5, där är det fotograferna som sköter ljudet och eftersom det bara finns två myggmikrofoner till förfogande blir det trubbel när det är tre som ska prata... Oj, nu blev jag lite bitter!
Emil Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Jag jobbar som lärarvikarie på Örbyskolan i sthlm.
trancer Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Jag är säljare! Jobbade 3 år på Siba som ansvarig över video/tv/hifi försäljning Men numera säljare på inneplan och säljer stora maskiner ! /Perrra
D Vibe Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Jag har jobbat som fritidskonsulent, organisationsutvecklare, konsult och flera andra jobb... Just nu är jag Mångsysslare Pappaledig 50% Studio 10-20% Live musik 10-20% Kör lastbil 20% Prioritet i den ordningen:) Gött jobb att vara pappaledig 🙂 .. jag ska förmodligen/förhoppningsvis på anställningsintervju för ett TM-jobb i veckan. Telemarketing; så jag kommer kanske snart tortera er med sälj-telefonsamtal ända fram till 21 🥰 /Daniel
Cloudsurfer Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 förutom musik så pluggar jag och tränar ett j-18 lag i ishockey.
Richie76 Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Pluggar till lärare och är inne på sista terminen nu, så då blir det jobb för hela slanten! 😆 Hade även tänkt mig att kombinera detta med att vara popstjärna men måste bara knåpa ihop några världshits först! 🙂
ChrisSnyder (oregistrerad) Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Jag jobbar i porrbranschen. Jag blåser i en visselpipa så fort nån "kommer". Tjänar 200 spänn i timmen.
Bebopkeys Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Knegar på fabrik som tillverkar världens bästa handsågar. Har gjort det i 18 år! Musiken har liksom aldrig lyckats ta över helt tyvärr (ekonomin).
Lilleman Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Jag har jobbat som fritidskonsulent, organisationsutvecklare, konsult och flera andra jobb... Just nu är jag Mångsysslare Pappaledig 50% Studio 10-20% Live musik 10-20% Kör lastbil 20% Prioritet i den ordningen:) Gött jobb att vara pappaledig 🙂 .. jag ska förmodligen/förhoppningsvis på anställningsintervju för ett TM-jobb i veckan. Telemarketing; så jag kommer kanske snart tortera er med sälj-telefonsamtal ända fram till 21 😉 /Daniel Pappaledighet är kul, studion blir konstigt möblerad... Typ gunger i taket, leksaker på golvet, plats för gåstol... Det blir mycket klipp i sångpåläggen 😉 Åldre grabben 3 år säjer att han ska spela in en låt... Vi får väl se när det blir... Kanske en dänga för demosidan... 😏 Ha D
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.